fbpx

Ψάχνει «likes» η κυβέρνηση

0

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) κλέβουν τη παράσταση τους τελευταίους μήνες καθώς μέσω αυτών η κυβέρνηση παράγει αποτέλεσμα την ώρα που τα κοινοβουλευτικά κόμματα της αντιπολίτευσης, αδυνατούν προς το παρόν  να ανατρέψουν το κυβερνητικό αφήγημα.

Έτσι μπορεί οι δημοσκοπήσεις, 11 τον αριθμό σε μέσα 3 μήνες να καταγράφουν την πολιτική κυριαρχίας του Κυριάκου Μητσοτάκη και της κυβέρνησης του, ωστόσο έχει αρχίσει να επικρατεί έντονος προβληματισμός για ρήγματα που προκαλεί  η κοινωνία του διαδικτύου στο Μέγαρο Μαξίμου.

Την ώρα λοιπόν που ο πρωθυπουργός απολαμβάνει την ασυλία των “συστημικών” ΜΜΕ και τη αδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ να αντιπολιτευτεί, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναγκάσει το πρωθυπουργικό γραφείο και ευρύτερα την κυβέρνηση να πάρει πίσω αποφάσεις, κάνοντας υποχωρήσεις και καταγράφοντας πρόωρες πολιτικές ήττες.

Για παράδειγμα κυβερνητικά στελέχη  αναγκάστηκαν τις τελευταίες μέρες να ανακρούσουν πρύμναν, όπως με την πρωτοφανή παρέμβαση του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ Άκη Σκέρτσου, στη δίκη της Ελένης Τοπαλούδη, καθώς το κύμα των αντιδράσεων στα social media, ανάγκασε τον “επιτελάρχη ” του Μαξίμου  να προβεί σε διευκρινίσεις, περί “προσωπικών απόψεων”.

Εξάλλου ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης υποχρεώθηκε να ζητήσει συγγνώμη για τη “φιέστα” μετά συνωστισμού για τη νέα πλατεία Ομονοίας. Είχαν προηγηθεί η απόσυρση άρον άρον του σποτ με πρωταγωνιστή τον Χρήστο Λούλη περί του “μένουμε ασφαλείς” , το οποίο γνώρισε ποικίλες αντιδράσεις και καταγγέλθηκε ως σεξιστικό. Παράλληλα, οι καταγγελίες για την άγρια αστυνομική αυθαιρεσία στην πλατεία Αγίου Γεωργίου στην Κυψέλη και την αίτηση ακύρωσης της απόφασης για αποζημίωση των συγγενών των θυμάτων της Marfin, εξανάγκασαν τον ίδιο τον Πρωθυπουργό σε παρέμβαση την ώρα που προετοιμαζόταν για τη τιμητική εκδήλωση.

Επίσης τα social media ανάγκασαν το Μαξίμου στη μεγαλύτερη ίσως ήττα της κυβέρνησης μέχρι τώρα για  τα περίφημα «voucher» και την οικονομική στήριξη των επιστημόνων,  γνωστά και ως “Σκοιλ Ελικικού”, που σηματοδότησαν το “άδειασμα” του υπουργού Εργασίας Γ. Βρούτση  από το Μέγαρο Μαξίμου και την έξοδο του πιθανότατα από την κυβέρνηση στον επικείμενο ανασχηματισμό.

Με άλλα λόγια το επικοινωνιακό υπερόπλο του κυβερνώντος κόμματος γύρισε μπούμερανγκ στον κόσμο των social media, αναγκάζοντας το πρωθυπουργικό γραφείο σε άτακτη υποχώρηση, λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις της κοινωνίας των πολιτών. Γιατί μια κυβέρνηση που αρέσκεται στα “likes” είναι θέμα χρόνου να αρχίσει μετρά το τσουνάμι των…”dislikes” για τις επιλογές της.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra