Publicis: Ισχυρή ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2022
Το Publicis Groupe παρά τις παγκόσμιες προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων του πολέμου στην Ουκρανία και της αύξησης του πληθωρισμού, πέτυχε ανάπτυξη το πρώτο φετινό τρίμηνο, καθώς τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,5% σε οργανική βάση φτάνοντας τα 2,8 δισ. ευρώ.
Όλες οι περιφέρειες παρουσίασαν ανάπτυξη, με τις ΗΠΑ στο 8%, την Ευρώπη στο 14,9% και την Ασία στο 14,4%. Ο όμιλος επικοινωνίας παρουσίασε τα σχετικά οικονομικά στοιχεία και δήλωσε ότι η απόδοσή του στο πρώτο τρίμηνο ήταν «πολύ πάνω από τις προσδοκίες».
Ο Chief Executive του Publicis Groupe, Arthur Sadoun, δήλωσε: «Το μοντέλο μας εξελίσσεται συνεχώς, καθώς συλλαμβάνει την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για first-party data, digital media και commerce».