PwC Ελλάδας: Συνεισφέρει στην αντιμετώπιση της πανδημίας
H PwC Ελλάδας υποστηρίζει σε πολλαπλά επίπεδα την προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού στη χώρα μας. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των δράσεων αξιολογούνται βάσει των εξελίξεων ώστε να ανταποκρίνονται στις άμεσες ανάγκες και αναπτύσσονται γύρω από 3 άξονες:
1. Υποστήριξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας
Άμεσα ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του ΣΕΒ προς τα μέλη του, η εταιρεία συνεισφέρει στην ενίσχυση των νοσοκομείων προσφέροντας εξειδικευμένο τεχνολογικό εξοπλισμό για τους ασθενείς του κορονοϊού.
2. Ενίσχυση της εκστρατείας για την κοινωνική απόσταση και στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων
Παράλληλα, η PwC Ελλάδας συμβάλλει δυναμικά στην προσπάθεια “Μένουμε σπίτι” και γίνεται αρωγός στη διάδοση του σημαντικού αυτού μηνύματος. Τον τελευταίο μήνα εφαρμόζει εργασία εξ αποστάσεως για το σύνολο των ανθρώπων της ενώ η πρόσοψη του κεντρικού κτιρίου επί της οδού Κηφισίας έχει “ντυθεί” με το επίσημο λογότυπο της εκστρατείας, προτρέποντας τους συνανθρώπους μας για τήρηση των σχετικών οδηγιών από την Πολιτεία.
Επιπλέον, οι εργαζόμενοί της εταιρείας προσφέρουν έκτακτη βοήθεια σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Οι τομείς συμβολής αφορούν στη σίτιση και παροχή εξοπλισμού σε 130 άστεγους σε συνεργασία με τον ΜΚΟ ΣΧΕΔΙΑ. Ταυτόχρονα σε συνεργασία με μια σειρά επιλεγμένων ΜΚΟ παρέχει υποστήριξη σε άτομα τρίτης ηλικίας, οικογένειες και παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας.
3. Προστασία των εργαζομένων της εταιρείας
Προτεραιότητα αποτελεί από το αρχικό στάδιο εξέλιξης της πανδημίας η διασφάλιση της υγείας των εργαζομένων της εταιρείας. Βάσει ενός άρτια δομημένου προγράμματος επιχειρησιακής συνέχειας σχεδιάστηκαν από πολύ νωρίς στοχευμένες δράσεις ανταπόκρισης και εφαρμόστηκαν τα κατάλληλα μέτρα.
Το πλάνο της εταιρείας στηρίχθηκε αρχικά στην ασφάλεια και υγιεινή στους χώρους εργασίας με συνεχείς απολυμάνσεις και λήψη μέτρων προφύλαξης και κατ’ επέκταση στην εργασία από το σπίτι. Ως προς το δεύτερο, καταλυτική ήταν η ετοιμότητα αξιοποίησης των τεχνολογικών εργαλείων επιτρέποντας την απρόσκοπτη εργασία εξ αποστάσεως.
Επιπλέον, εκτιμώντας τις ψυχολογικές προεκτάσεις της συγκεκριμένης περιόδου, η εταιρεία ενισχύει το υφιστάμενο πρόγραμμα ευεξίας των εργαζομένων και παρέχει 24ωρη τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης για τους ανθρώπους της αλλά και τις οικογένειές τους.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει προσαρμοστεί ειδικά για τη διαχείριση της κρίσης και εμπλουτίζεται συνεχώς με πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην υιοθέτηση συνηθειών που δρουν θετικά στη σωματική αλλά και ψυχική υγεία των εργαζομένων.
Ο Μάριος Ψάλτης, CEO της PwC Ελλάδας δήλωσε σχετικά: “Με αποκλειστικό ενδιαφέρον την προστασία της υγείας και την ασφάλεια όλων μας, συνεισφέρουμε στην πρωτόγνωρη κρίση που βιώνει η χώρα πάντα με γνώμονα τον σκοπό μας, που είναι η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και η επίλυση σημαντικών προβλημάτων. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό. Τον πρώτο λόγο έχει η επιστήμη και όλοι μαζί κράτος, κοινωνία και επιχειρήσεις οφείλουμε να ενισχύσουμε τα αποτελέσματα του έργου του ιατρικού, νοσηλευτικού και επιστημονικού προσωπικού της χώρας μας”.