fbpx

“Σκάει” το νέο Jeep Avenger

0

Το Jeep Avenger ήταν μια από τις κορυφαίες εκπλήξεις,της χρονιάς που πέρασε. Η νέα εποχή που αυτό ορίζει για τη θρυλική αμερικανική εταιρεία σημαίνει την αρχή μιας σειράς νέων αυτοκινήτων της τα οποία θα μεταφέρουν τις αξίες της σε πολύ περισσότερους αγοραστές.

Η ανακοίνωση για την παρουσίαση του καινούργιου Avenger ήταν μια ταχεία διαδικασία από την πλευρά των ανθρώπων της Jeep. Ο χρόνος ο οποίος μεσολάβησε μεταξύ της εμφάνισής του ως πρωτότυπο και της έκδοσης παραγωγής του ήταν μικρός και χρειάστηκε προσπάθεια να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό που είχαμε ως ενδεχόμενο θα γινόταν πράξη το συντομότερο δυνατόν.

Με βάση από την Ευρώπη, με όνομα από την αμερικανική λαϊκή κουλτούρα και με το εμπορικό σήμα της Jeep να προσδιορίζει τον μοναδικό χαρακτήρα του, το Avenger «έκρυβε» έναν σημαντικό άσσο. Δεν θα ήταν απλώς ένα SUV με τις σχεδιαστικές και κατασκευαστικές περγαμηνές της εταιρείας. Θα ήταν ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV που θα φέρει στη νέα εποχή τις διαχρονικές αξίες της οι οποίες την έχουν κάνει να ξεχωρίζει παγκοσμίως.

Δύσκολος ο ρόλος του και το ίδιο δύσκολη η αποστολή του. Πώς να μπορέσεις συνεχίσεις χωρίς να αλλοιώσεις μια ιστορία η οποία ξεκίνησε σε μία από τις πιο δύσκολες καταστάσεις των τελευταίων αιώνων (στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο) στην εποχή της ηλεκτροκίνησης; Με έναν τρόπο: με το να παραμείνεις πιστός στις αξίες σου.

Το Jeep Avenger παρουσιάστηκε επίσημα τον περασμένο Οκτώβριο στο Παρίσι και η ζήτηση γι’ αυτό στο σχετικά μικρό χρονικό διάστημα που ακολούθησε έκτοτε είναι πολύ μεγάλη. Η απόφαση των στελεχών της Jeep να είναι αμιγώς ηλεκτρικό ήταν δεδομένη, ωστόσο για να μπορέσουν να την ικανοποιήσουν είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργήσουν και την εκδοχή του με τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 βενζινοκινητήρα των 101 ίππων. Όμως, αυτή προορίζεται για συγκεκριμένες αγορές, π.χ. Ισπανία και Ιταλία.

Στην ηλεκτροκίνητη έκδοσή του αποδίδει 156 ίππους. Αυτή θα δούμε και στη χώρα μας. Θυμίζουμε ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger βασίζεται στην πλατφόρμα του Ομίλου Stellantis έχει μπαταρίες ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας 54 kWh (50,8 kWh, πραγματική). Η μέγιστη συνδυαζόμενη θεωρητική αυτονομία του φτάνει τα 400 χλμ. (κατά «WLTP») ή τα 550 χλμ. σε αμιγώς αστικές συνθήκες κίνησης (κατά «WLTP»).

Σύμφωνα με πληροφορίες από την ελληνική αντιπροσωπεία το αυτοκίνητο αναμένεται στη χώρα μας εντός του προσεχούς Απριλίου ή Μαΐου. Ωστόσο, οι παραγγελίες για το νέο μοντέλο αναμένεται ν αρχίσουν από τις πρώτες μέρες του 2023. Η τιμή του -ως ενδεικτικό μέγεθος- αναμένεται να ξεκινά μεταξύ 36.000-37.000 ευρώ, χωρίς την κρατική επιχορήγηση.

Κάτι που σημαίνει πως η πριμοδοτούμενη τιμή θα βρίσκεται κάπου ή ακόμη και κάτω από τα 30 χιλιάρικα. Όπως έγινε γνωστό, αναλυτικότερα στοιχεία για τις τιμές πώλησης του Avenger στην Ελλάδα αναμένεται να ανακοινωθούν από τα μέσα του Ιανουαρίου και έπειτα.

Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, στην Ισπανία, η τιμή πώλησης του Avenger 1.2T των 101 ίππων ξεκινά από τα 29.500 ευρώ, ενώ αυτή για το αμιγώς ηλεκτρικό ξεκινά από τα 39.500 ευρώ. Στη γειτονική μας Ιταλία, η τιμή πώλησης για το βενζινοκίνητο ξεκινά από τα 26.900 ευρώ, ενώ για το αμιγώς ηλεκτρικό επίσης από τα 39.500 ευρώ.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra