fbpx

«Ρετούς» σε όλα τα επίπεδα για την Κορρές: Το «πηγαιν’ έλα» των στελεχών και το στοίχημα της Ευρώπης

0

Ιδιαίτερη κινητικότητα στελεχών χαρακτηρίζει την εταιρία Κορρές τις τελευταίες εβδομάδες, σε μια προσπάθεια να βρεθούν νέες ισορροπίες και να αυξηθεί ακόμα περισσότερο η επιτυχημένη εξωστρέφεια.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Δημήτρης Βιδάκης, ο οποίος, έχοντας οδηγήσει την ανάπτυξη του Ομίλου άνω του 40% ενάντια στο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, αποχώρησε πρόσφατα από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και ανέλαβε πλέον νέα ιδιότητα, αυτή του του Συμβούλου Διοίκησης. Σημειώνεται ότι το εν λόγω στέλεχος  υπήρξε επικεφαλής της ομάδας διοίκησης της ΚΟΡΡΕΣ από το 2011.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η μετακίνηση του Robert DeΒaker, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα το ρόλο του KORRES Brand Global President με στόχο την εδραίωση του Brand KORRES στις πιο απαιτητικές διεθνείς αγορές. 

Ακόμα πιο πρόσφατη – εσωτερική – μετακίνηση είναι αυτή της κ. Σοφίας Σπηλιωτοπούλου, Commercial Director του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ από το 2012, η οποία αναλαμβάνει πλέον καθήκοντα Europe Region President και θα ηγηθεί της στρατηγικής ανάπτυξης του Ομίλου στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, στο πλαίσιο του σχεδίου παγκοσμιοποίησης του brand KORRES βάσει νέας δομής διεθνών προτύπων.

Οι τρεις αυτές αλλαγές σε επιτελικές θέσεις, με άτομα που έχουν τη δική τους εμπειρία στο κομμάτι των διεθνών σχέσεων, καταδεικνύει τη σημασία της εξωστρέφειας για την εταιρία.

Κινητήριος μοχλός η Ευρώπη

Σύμφωνα με την Κορρές, η Ευρώπη αποτελεί μοχλό ανάπτυξης για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕΣ και έναv εκ των τριών Γεωγραφικών Αξόνων Εμπορικής Εστίασης – Ευρώπη / Αμερική / Ασία – λόγω των εξαιρετικών προοπτικών της περιοχής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ευρωπαϊκές αγορές προτεραιότητας – Νορβηγία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία – συνέχισαν να καταγράφουν ανοδική πορεία – συνολικά +8% το 2018. Μάλιστα ο Όμιλος εγκαινίασε πρόσφατα δύο ακόμα νέες αγορές στην Ευρώπη – τη Μάλτα, δίνοντας έμφαση στο δίκτυο των φαρμακείων, και την Ιταλία, μέσω αποκλειστικής συνεργασίας με το Marionnaud, ένα από τα σημαντικότερα perfumery chain της χώρας. Τα βασικά κανάλια διανομής στην Αμερική συνέχισαν να αναπτύσσονται με αυξητικούς ρυθμούς και η Ελλάδα παρέμεινε κορυφαία ανάμεσα στις αγορές δραστηριοποίησης του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ.

Εξάλλου, οι διεθνείς πωλήσεις κατέγραψαν το 2018 ανάπτυξη της τάξεως του 17%, συμμετέχοντας με ποσοστό 47% στις ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου. Οι τελευταίες ενισχύθηκαν συνολικά κατά 8%, ξεπερνώντας τα 60 εκατομμύρια ευρώ.

Το νέο οργανόγραμμα

Παράλληλα, η Κορρές διαμόρφωσε τέσσερις (4) Λειτουργικές Διευθύνσεις Ομίλου και τρεις (3) Γεωγραφικοί Άξονες Εμπορικής Εστίασης.
 
Οι τέσσερις (4) Λειτουργικές Διευθύνσεις Ομίλου είναι:
•    Διεύθυνση Καινοτομίας (Innovation Division) 
•    Διεύθυνση Branding & Marketing 
•    Διεύθυνση Supply Chain 
•    Οικονομική Διεύθυνση

Οι τρείς (3) Γεωγραφικοί Άξονες Εμπορικής Εστίασης είναι:
•    Αμερική
•    Ευρώπη
•    Ασία

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra