Σαράντης: Πως ξεκίνησε το πρώτο τρίμηνο του 2021 σε μια δύσκολη συγκυρία
Με… φόρα ξεκίνησε η χρονιά για την εισηγμένη, καθώς σημείωσε αύξηση κερδοφορίας και θετική δυναμική στις πωλήσεις στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2021.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τη διοίκηση, κατά τη διάρκεια του Α΄ Τριμήνου του 2021, οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε € 88,72 εκ. από € 86,94 εκ. που είχαν διαμορφωθεί κατά το Α’ Τρίμηνο του 2020, αυξημένες κατά 2,05%, παρά την υψηλή συγκρίσιμη βάση του περασμένου έτους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι καθ ‘όλη τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2021 οι πωλήσεις προήλθαν απ’ όλες τις προϊοντικές κατηγορίες του ομίλου που σχετίζονται με την προσωπική φροντίδα και υγιεινή, αλλά και την οικιακή φροντίδα, ενώ παρατηρήθηκε αύξηση ζήτησης για αρώματα ευρείας διανομής, αποσμητικά και προϊόντα αντηλιακής φροντίδας.
Στον αντίποδα, η καταναλωτική δραστηριότητα παρέμεινε υποτονική στο κανάλι της επιλεκτικής διανομής που παρέμεινε κλειστό κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Η ελληνική αγορά κατέγραψε πωλήσεις ύψους €29,18 εκ. κατά το Α’ Τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με €29,82 εκ. το Α’ Τρίμηνο του 2020, μειωμένες κατά 2,1% καθώς οι σημαντικές αποδόσεις όλων των προϊοντικών κατηγοριών στο κανάλι της ευρείας διανομής αντισταθμίστηκαν από τις αδύναμες πωλήσεις εντός του καναλιού της επιλεκτικής διανομής.
Παράλληλα, στις χώρες του εξωτερικού σημειώθηκε άνοδος πωλήσεων κατά 4,2% και διαμορφώθηκαν σε €59,54 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2021 από €57,12 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2020.
Σε ό,τι αφορά την κερδοφορία του ομίλου, αυτή παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη κατά το Α’ τρίμηνο του 2021, υποστηριζόμενη από μειωμένα έξοδα μάρκετινγκ, διαφήμισης & προώθησης και ισορροπημένα λειτουργικά έξοδα.