Σαράντης: Προσαρμοστικότητα το 2020, στρατηγικό σχέδιο επέκτασης το 2021
Η πανδημία έγινε ένα μάθημα… προσαρμοστικότητας και ευελιξίας στις νέες συνθήκες για την εισηγμένη, η οποία είδε σε μια δύσκολη χρονιά να διατηρούνται και να αυξάνονται τα οικονομικά της μεγέθη.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου κατά το 2020 ανήλθαν σε € 393,38 εκ. από € 370,07 εκ. το 2019, αυξημένες κατά 6,30%.
Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και σε ολόκληρη την γεωγραφική του περιοχή, η ανάπτυξη της Σαράντης τροφοδοτήθηκε από κατηγορίες που παρουσίαζαν υψηλή ζήτηση λόγω της πανδημίας του κορονοιού και σχετίζονται με την προσωπική υγιεινή, την υγεία και την οικιακή φροντίδα.
Εξάλλου, οι πωλήσεις στην Ελλάδα, παρουσίασαν ανάπτυξη κατά 7,8% κατά το 2020 σε σύγκριση με πέρυσι και διαμορφώθηκαν σε € 136,05 εκ. από € 126,21 εκ. το 2019.
Την ίδια στιγμή, οι χώρες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν 65,41% του συνόλου των πωλήσεων της Σαράντης σημείωσαν άνοδο κατά 5,52% στα €257,33 εκ. το 2020 από €243,86 εκ. το 2019.
Είναι σημαντικό, επίσης, να αναφερθεί ότι η κερδοφορία του ομίλου το 2020 αυξήθηκε κυρίως λόγω βελτιστοποίησης του λειτουργικού κόστους και ιδιαιτέρως λόγω χαμηλότερων εξόδων διαφήμισης και προώθησης, παρότι μέρος των εξόδων αυτών, που ήταν περιορισμένο στο πρώτο εξάμηνο του έτους, ενεργοποιήθηκε ξανά κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Καθ’ όλη την διάρκεια των προηγούμενων μηνών έγινε σαφές ότι ο όμιλος κατάφερε να διατηρήσει ισχυρή οικονομική θέση και να ακολουθήσει σταθερά το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής του και για το 2021.