Σαρώνει τα βραβεία η MILKO της ΔΕΛΤΑ
Το ΜILKO της ΔΕΛΤΑ απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι ξέρει να βρίσκει τον παλμό των
νέων μέσα από τις καμπάνιες του! Απόδειξη τα δύο Χρυσά Βραβεία στα Social Media
Awards 2021, για την ενέργεια Milko Hoodmakeover στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ΤΙΚ ΤΟΚ.
Τα βραβεία αφορούν στη Social Media Στρατηγική στο TIK TOK, αλλά και στη βέλτιστη χρήση
του συγκεκριμένου καναλιού στο πλαίσιο επικοινωνίας CSR καμπάνιας.
Το 2020, το Milko (σε συνεργασία με την Mediatech και τη Newtons) δημιούργησε την
πρώτη branded καμπάνια στην Ελλάδα στο ΤΙΚ ΤΟΚ, για να αυξήσει το awareness του
CSR διαγωνισμού Milko Hoodmakeover, μέσω του οποίου το κοινό μπορούσε να
ψηφίσει την περιοχή όπου θα ανακατασκευαστεί ένα ολοκαίνουργιο γήπεδο. Έτσι, σε
συνεργασία με τον γνωστό χορογράφο Τάσο Ξιάρχο, 2 ακόμα influencers και 14 Heavy
Users, δημοσίευσαν ισάριθμα user generated videos μιας πρωτότυπης χορογραφίας,
επικοινωνώντας τον διαγωνισμό. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ήταν εντυπωσιακά,
με μαζική συμμετοχή του κοινού και οδήγησαν το brand, με ένα διασκεδαστικό τρόπο, στην ολική ανακατασκευή ενός γηπέδου μπάσκετ στην περιοχή του Ζωγράφου.
Η ομάδα του MILKO αναζητά διαρκώς νέα σημεία επαφής για να επικοινωνεί με το κοινό
και να συνδέεται μαζί του! Με πρωτότυπες ενέργειες, φρέσκιες ιδέες και όχημα τον
αγαπημένο τρόπο επικοινωνίας των νέων, που δεν είναι άλλος από τα Social Media, η ομάδα του MILKO έχει μετατρέψει το αγαπημένο brand σε τρόπο ζωής!