fbpx

ΣΕΑΑ: Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον Ιούνιο

0

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

 

Ιούνιος 2024 Ιούνιος 2023 Μεταβολή 2024/2023
Καινούργια επιβατικά 14.152 13.393 +5,7%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

1.444 1.258 +14,8%
Καινούργια λεωφορεία 40 37 +8,1%
 
Ιανουάριος – Ιούνιος 2024 Ιανουάριος – Ιούνιος 2023 Μεταβολή

2024/2023

Καινούργια επιβατικά 78.025 70.361 +10,9%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

5.899 5.937 -0,6%
Καινούργια λεωφορεία 503 141 +256,7%

 

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Ιούνιο, έχει ως εξής:

Segment Ιούνιος 2024 Ιούνιος 2023 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος – Ιούνιος 2024 Ιανουάριος Ιούνιος 2023 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A 8,2% 4,7% +3,5 7,2%   5,7% +1,6
A-SUV 6,1% 3,3% +2,9 4,5% 2,0% +2,5
(A TOTAL) (14,3%) (8,0%) (+6,4) (11,7%) (7,6%) (+4,1)
B 23,7% 24,6% -0,9 25,0% 28,1% -3,0
B-SUV 34,3% 27,2% +7,2 30,9% 25,2% +5,7
(B TOTAL) (58,1%) (51,8%) (+6,3) (55,9%) (53,3%) (+2,7)
C 4,7% 11,7% -7,0 6,8% 9,3% -2,5
C-SUV 16,3% 20,0% -3,7 17,9% 21,4% -3,4
(C TOTAL) (21,0%) (31,7%) (-10,7) (24,8%) (30,7%) (-5,9)
D 1,8% 1,4% +0,4 1,6% 1,3% +0,3
D-SUV 3,1% 4,8% -1,7 3,7% 5,3% -1,6
(D TOTAL) (4,9%) (6,2%) (-1,3) (5,3%) (6,6%) (-1,3)
E 0,2% 0,1% +0,0 0,1% 0,1% +0,0
E-SUV 0,3% 0,3% -0,0 0,4% 0,3% +0,0
(E TOTAL) (0,4%) (0,4%) (+0,0) (0,5%) (0,4%) (+0,1)
F-G 0,1% 0,1% +0,0 0,1% 0,1% -0,0
F-G-SUV 0,2% 0,3% -0,0 0,2% 0,3% -0,0
(F-G TOTAL) (0,3%) (0,4%) (-0,0) (0,4%) (0,4%) (-0,1)
SPORTS 0,1% 0,6% -0,5 0,2% 0,4% -0,2
MPV 0,0% 0,1% -0,1 0,0% 0,1% -0,1
MPV-M/COMBI 0,8% 0,9% -0,1 1,2% 0,6% +0,6
(SUV TOTAL) (60,4%) (55,8%) (+4,6) (57,6%) (54,4%) (+3,2)
  100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0)

 

  Ιούνιος 2024 Ιούνιος 2023 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος –

Ιούνιος 2024

Ιανουάριος –

Ιούνιος 2023

Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μάι. ‘24

Βενζίνη 36,9% 43,9% -6,9 40,7% 45,1% -4,4 35,5%
Πετρέλαιο 7,3% 13,5% -6,2 9,2% 14,2% -5,0 12,9%
Υβριδικά (HEV) 45,6% 30,4% +15,2 39,3% 28,4% +10,9 29,2%
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 9,5% 9,9% -0,4 9,5% 9,7% -0,3 19,2%
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 0,0% 0,4% -0,4 0,0% 0,3% -0,3 3,2%
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

0,7% 2,0% -1,3 1,4% 2,3% -0,9

 

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Μάιο ως εξής:

 

  Μάιος 2024 Μάιος 2023 Μεταβολή Ιανουάριος- Μάιος 2024 Ιανουάριος- Μάιος 2023 Μεταβολή
ΕΕ(1) 911.697 939.521 -3,0% 4.594.493 4.394.450 +4,6%
ΕΕ 14(2) 790.780 825.428 -4,2% 4.006.506 3.854.582 +3,9%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 945.223 977.010 -3,3% 4.741.524 4.551.670 +4,2%
Ελλάδα 13.760 12.957 +6,2% 63.873 56.968 +12,1%

 

(1) ΕΕ των 27.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra