fbpx

Σκληρή μάχη… της AB Βασιλόπουλος για το πελατολόγιο της Μαρινόπουλος

Το πολυπόθητο… πελατολόγιο της «Μαρινόπουλος» ποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ τελικά θα το κερδίσει; Κανείς φυσικά δεν μπορεί με βεβαιότητα να απαντήσει, καθώς τίποτα ακόμα δεν έχει κριθεί σε επίπεδο ποσοστών και επισκεψιμότητας. Όλα ακόμα είναι ρευστά.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος φαίνεται να ωφελείται μέχρι στιγμής περισσότερο σε πανελλαδικό επίπεδο από την κατάρρευση της «Μαρινόπουλος», πρωτιά όμως που τη χάνει στην Αττική και στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς εκεί υπερισχύουν αντιστοίχως οι εταιρίες «Σκλαβενίτης» και «Μασούτης».

Σύμφωνα, λοιπόν, με την έρευνα που πραγματοποίησε η IRI σε δείγμα 2.000 καταναλωτών το 42% σε πανελλαδικό επίπεδο όσων δήλωσαν πρώην πελάτες της «Μαρινόπουλος» επέλεξαν να κάνουν τα ψώνια τους στην «ΑΒ Βασιλόπουλος» και το 24% στη Lidl. Κριτήρια επιλογής της «ΑΒ Βασιλόπουλος» ήταν το γεγονός ότι και πρώτα επισκέπτονταν μερικές φορές την εν λόγω αλυσίδα, η ποικιλία, οι τιμές και σε πολύ μεγάλο βαθμό τα οφέλη από τη χρήση της κάρτας πιστότητας. Οι χαμηλές τιμές και οι προσφορές διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο για τους καταναλωτές στο να επιλέξουν τη Lidl.

Στην Αττική τη μερίδα του λέοντος των πρώην πελατών της «Μαρινόπουλος» και δη το 55% πήρε η «Σκλαβενίτης». Κίνητρα; Το γεγονός ότι και πρώτα επισκέπτονταν μερικές φορές την αλυσίδα καθώς και οι καλές τιμές.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά παρουσιάζει και η βόρεια Ελλάδα. Στη Θεσσαλονίκη το 55% των πρώην πελατών της «Μαρινόπουλος» επέλεξαν την «Μασούτης», ενώ συνολικά στη Μακεδονία το ποσοστό που κατευθύνθηκε στη «Μασούτης» διαμορφώνεται σε 46%. Η συνήθεια και η μεγάλη ποικιλία θεωρούνται από τους καταναλωτές οι βασικοί λόγοι επιλογής της αλυσίδας «Μασούτης».

Στην Κεντρική και Δυτική Ελλάδα, καθώς και την Κρήτη και τα νησιά η περισσότερο ευνοημένη από την κατάρρευση της «Μαρινόπουλος» ήταν η «ΑΒ Βασιλόπουλος» καθώς απέσπασε αντιστοίχως το 45%, το 55% και το 43% των πρώην πελατών της πρώτης.

Μερίδιο, βεβαίως, αν και μικρότερο κέρδισαν και άλλες μικρότερες αλυσίδες, όπως η My Market και η Γαλαξίας. Στην πρώτη περίπτωση καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε η εύκολη πρόσβαση (καθώς πολλά καταστήματα Μαρινόπουλου ήταν μεσαία, όπως και τα περισσότερα My Market) και οι εκτεταμένες προσφορές για τις οποίες μάλιστα η εταιρία δαπανά σημαντικά ποσά για διαφήμιση.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra