Skoda: Οι φαν της περιμένουν την παρουσίαση του Superb
Η Skoda συνεχίζει να αναπτύσσει το νέο Superb και οι πληροφορίες για το νέο μοντέλο πυκνώνουν όλο και περισσότερο.
Πριν από 21 χρόνια το Superb άλλαξε σε σημαντικό βαθμό την εικόνα της Skoda, καθώς ήταν ένα μοντέλο που δεν το περίμενες από την τσεχική εταιρεία, μέχρι τη στιγμή που πρωτοπαρουσιάστηκε.
Πλέον, η Skoda εξελίσσει την τέταρτη γενιά του η οποία αναμένεται να είναι πιο σύγχρονη και πιο πολυτελής από ό,τι ως τώρα. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, το καινούργιο Superb θα εξακολουθήσει να διατίθεται τόσο με αμάξωμα σε sedan διαμόρφωση όσο και σε station wagon.
Τα στελέχη της εταιρείας έχουν δηλώσει ότι το καινούργιο μοντέλο θα παρουσιαστεί εντός του 2023 και ότι πλέον θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιό της στην Bratislava, δηλαδή μαζί με το νέο Volkswagen Passat, και όχι σε αυτό στην πόλη Kvasiny (βορειοανατολική Τσεχία).
Η καινούργια γενιά τού μοντέλου βασίζεται στην πλατφόρμα «MQB Evo» και προφανώς θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από την παρούσα (φωτογραφίες). Οι δοκιμές εξέλιξής του συνεχίζονται και πλέον αφορούν στη ρύθμιση των αναρτήσεων του οχήματος.
Βάσει των πληροφοριών που υπάρχουν, τα φώτα έχουν επανασχεδιαστεί και είναι LED, ενώ έχει επαναδιαμορφωθεί τόσο η μάσκα όσο και η περιεχόμενη σε αυτή γρίλια. Στο εσωτερικό, αναμένεται να υπάρχει η κεντρική οθόνη την οποία συναντάμε στην υπάρχουσα γενιά του, αλλά θα διαθέτει το αναβαθμισμένο σύστημα ενημερωδιασκέδασης («MIB») του Ομίλου Volkswagen.
Αναφορικά με τους κινητήρες του, το νέο Skoda Superb θα διατίθεται τόσο με βενζίνης όσο και ντίζελ. Όπως έχει γίνει γνωστό, οι βενζινοκινητήρες θα είναι πιο αποδοτικοί, οικονομικότεροι σε κατανάλωση και με μικρότερες εκπομπές ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα. Αυτοί, θα είναι ο 1.5 TSI των 150 ίππων, ο 2.0 TSI τόσο των 190 ίππων όπως και στην εκδοχή του των 280 ίππων και σύστημα τετρακίνησης.
Επιπλέον, θα διατίθεται και στην Plug-in Hybrid εκδοχή του η οποία έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 218 ίππους. Όπως έχει γίνει γνωστό, το καινούργιο Superb θα έχει μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες, συγκριτικά με τώρα, οι οποίες θα επιτρέπουν αυξημένη μέγιστη θεωρητική αυτονομία κίνησης ως αμιγώς ηλεκτρικό η οποία θα φτάνει τα 71 χλμ. (κατά «WLTP»), από τα 55 χλμ. που ισχύει τώρα (κατά «WLTP»).
Τέλος, θα διατίθεται και με τον 2.0 TDI ο οποίος τώρα αποδίδει 150 ίππους και 200 ίππους αντίστοιχα.