Softone: Tι σχεδιάζει για την επόμενη χρονιά – Το τρίπτυχο των νέων brands
Έχοντας ως δυναμικό όπλο την λογική «όλα σε ένα» των 3 brands, της Softone, της Unisoft και της Prosvasis, η εταιρία Softone ετοιμάζει την επόμενη ημέρα, με στόχευση τη νέα χρονιά.
Με έμφαση στην ανάγκη εύρεσης των πιο σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων, η εταιρία φέρεται ότι θα επενδύσει τόσο στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού, ενώ θα αναζητήσει εκ νέου, από την ελληνική αγορά συνεργάτες με τους οποίους θα μπορούν να μοιραστούν παρόμοιες ανησυχίες για την επέκταση τους στον κλάδο της μηχανογράφησης.
Η ενίσχυση της εξωστρέφειας βρίσκεται, επίσης, μέσα στα άμεσα σχέδια της Softone, η οποία προς το παρόν δραστηριοποιείται εκτός των τειχών σε Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Αρκεί, ωστόσο, να καλύπτονται συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Ιδιαίτερη μνεία, κατά τη διάρκεια του έτους έγινε στην εξαγορά της εταιρίας Prosvasis, η οποία εξειδικεύεται στην παροχή λύσεων λογισμικού και υπηρεσιών εκπαίδευσης για λογιστικά και φοροτεχνικά γραφεία.
Μέσω αυτής, ο όμιλος SoftOne ισχυροποίησε περαιτέρω την θέση της στην ελληνική αγορά λογισμικού πληροφορικής και cloud υπηρεσιών, επιταχύνοντας τη διείσδυση της στον κλάδο των λογιστικών και φοροτεχνικών γραφείων.
H Prosvasis ιδρύθηκε το 2005 και έχει καταφέρει μέσα από μία πολυεπίπεδη δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά να αποκτήσει ένα διευρυμένο πελατολόγιο άνω των 4.500 λογιστικών γραφείων.
Την ίδια στιγμή, η εταιρία με την εξαγορά της Unisoft ενίσχυσε τη θέση της στους τομείς τυποποιημένου λογισμικού και κλαδικών εφαρμογών για εμπορικές και βιομηχανικές εταιρίες, καθώς και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών.
Σημειώνεται ότι η UNISOFT, με περισσότερα από 30 χρόνια παρουσίας και ένα πολύ ευρύ πελατολόγιο, έχει αναπτύξει εφαρμογές όπως το Κεφάλαιο ERP, την πλέον επιτυχημένη λύση μηχανογράφησης στην ελληνική αγορά με περισσότερες από 20.000 υλοποιήσεις.
Πλέον, ο όμιλος SoftOne περιλαμβάνει πλέον τρία brands (SoftOne, UNISOFT και PROSVASIS) και περισσότερους από 300 εργαζόμενους, ενώ διαθέτει επίσης ένα διευρυμένο δίκτυο περισσότερων από 600 συνεργατών, εξυπηρετώντας μία συνεχώς αυξανόμενη βάση 47.000 και πλέον πελατών σε 4 συνολικά χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία).