Sonae Sierra-Bluehouse: Η νέα επενδύση 9 εκατ. ευρώ για το FASHION CITY OUTLET στη Θεσσαλία
Μέσα Οκτωβρίου – αρχές Νοεμβρίου αναμένεται να ανοίξει το νέο εκπτωτικό και ψυχαγωγικό κέντρο Fashion City Outlet στη Θεσσαλία . Πρόκειται για μία νέα επένδυση, του κέντρου από την Sonae Sierra και την Bluehouse. Ουσιαστικά , το νέο εκπτωτικό κέντρο προυπήρχε αλλά θα ανακαινισθεί ριζικά.
Σε δηλώσεις του στην fmvoice.gr o επικεφαλής της Bluehouse Νίκος Ρούπακας, υπογράμμισε τα εξής : « Η Χώρα μας μπαίνει σε μία τροχιά ανάπτυξης , ο Τουρισμός είναι στα καλύτερά του και εμείς επιστρέφουμε και επενδύουμε για να στηρίξουμε την ελληνική οικονομία αλλά και την τοπική. Στόχος μας είναι στο πρώτο έτος λειτουργίας του εκπτωτικού χωριού να έχουμε τζίρο 30 εκατ. ευρώ. Μην ξεχνάτε ότι με την ολική επαναλειτουργία του κέντρου θα στηρίξουμε και τα δημόσια ταμεία με φόρους, ΦΠΑ κ. άλλα. Υπολογίζουμε να δώσουμε 10 εκατ. ευρώ. σε ένα βάθος τριετίας»
To νέο εκπτωτικό κέντρο αναπτύσσεται από τη Sonae Sierra, τη διεθνή εταιρεία ανάπτυξης και διαχείρισης εμπορικών κέντρων, και την επενδυτική Bluehouse, με κύρια δραστηριότητα την ανάπτυξη ακινήτων. Οι δύο εταιρείες διαθέτουν μακρά εμπειρία στη δημιουργία και τη διαχείριση εμπορικών και ψυχαγωγικών συγκροτημάτων στην Ελλάδα και σε 18 χώρες παγκοσμίως.
Το Fashion City Outlet θα αεκτείνεται σε 20.000 τ.μ. και θα φιλοξενήσει περισσότερα από 70 γνωστά καταστήματα. Μεταξύ αυτών, κορυφαίες μάρκες ένδυσης και υπόδησης, σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από τις κανονικές, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το νέο εκπτωτικό κέντρο θα διαθέτει, παράλληλα, πολυκινηματογράφο με τρεις σύγχρονες αίθουσες, παιδότοπο, αλλά και ποικιλία επιλογών σε εστιατόρια και καφέ. Θα προσφέρει, επίσης, 1.600 δωρεάν θέσεις στάθμευσης.
Το εκπτωτικό κέντρο στεγάζεται σε ένα ιδιαίτερο εμπορικό σημείο, στα νοτιοανατολικά προάστια της Λάρισας, και σε απόσταση μικρότερης της μιας ώρας από τον Βόλο, την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα, παρουσιάζοντας δυναμική περίπου 900.000 κατοίκων στη ζώνη επιρροής του.
Σύμφωνα με το business plan των δύο εταιριών το νέο εμπορικό κέντρο θα δημιουργήσει τουλάχιστον 600 νέες θέσεις εργασίας, για τις οποίες θα δοθεί προτεραιότητα σε κατοίκους της περιοχής, ενώ εκτιμάται πως θα συμβάλλει στην τόνωση της εμπορικής κίνησης της, μέσω της προσέλκυσης κατοίκων γειτονικών πόλεων αλλά και επισκεπτών. Παράλληλα, στόχος είναι η δημιουργία αμοιβαία επωφελών συνεργασιών με ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή, καθώς με τοπικές επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης και εστίασης.
Ο κ. Νίκος Ρούπακας, Υπεύθυνος Εκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse, στην σημερινή ενημερωτική συνάντηση με του δημοσιογράφους σημείωσε χαρακτηριστικά τα εξής: «Το Fashion City Outlet αποτελεί ένα νέο σχήμα που συνδυάζει αγορές σε προσιτές τιμές με πολλές επιλογές ψυχαγωγίας, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Έχει όλες τις προοπτικές να καταστεί ένας κορυφαίος εμπορικός και ψυχαγωγικός προορισμός για τους κατοίκους της Λάρισας και Θεσσαλίας ευρύτερα».
Από την πλευρά του, ο Θάνος Ευθυμιόπουλος, επικεφαλής της Sonae Sierra στην Ελλάδα, προσέθεσε: «Είμαστε βέβαιοι ότι η ανάπτυξη και λειτουργία του Fashion City Outlet θα ωφελήσει τόσο την τοπική αγορά, όσο και την τοπική κοινωνία και τον τουρισμό. Επιδίωξή μας είναι να συνεργαστούμε στενά με τις επιχειρήσεις, τους φορείς και τις αρχές τις περιοχής, ώστε να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για την τοπική οικονομία».
Η επιχειρηματική δραστηριότητα της Bluehouse
Η Bluehouse (www.bluehousecapital.com) είναι εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης ακίνητων, με δραστηριότητα που επικεντρώνεται στις αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συγκεκριμένα, η Bluehouse έχει παρουσία στην Ελλάδα, την Τσεχία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, καθώς και στην Κροατία, τη Σερβία και την Κύπρο. Η Bluehouse ιδρύθηκε το 2004 και έχει να επιδείξει ένα σημαντικό ιστορικό επενδύσεων στους κλάδους των εμπορικών κέντρων, γραφείων, βιομηχανικών και οικιστικών κτιρίων, με ενισχυμένη τοπική παρουσία στις χώρες όπου εκτείνεται το χαρτοφυλάκιο της. Στην Ελλάδα, το McArthurGlen Designer Outlet, ένα μοναδικό εκπτωτικό κέντρο με περισσότερα από 21.000 τ.μ. και 100 brands, εισήγαγε στην ελληνική αγορά την εμπειρία αγορών υψηλής αισθητικής, εφάμιλλης των πιο δημοφιλών διεθνών designer outlets.