Σούπερ μάρκετ: “Aλμα” 4,4% στο 9μηνο του 2019
Ενισχυμένη εμφανίζεται η αγορά των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Νielsen τους πρώτους μήνες του 2019, καθώς κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +4,4% κατά το πρώτο εννεάμηνο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
Σε ανοδική πορεία βρέθηκαν τα φρέσκα προϊόντα με +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +6,4%.
Την ίδια στιγμή, στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +2,7% & +3,2% αντίστοιχα.