fbpx

Στο ΤΕΕ η περιέργεια σκότωσε την γάτα!

0

Το ΤΕΕ «τρέχει» διαγωνισμό 7,5 εκατ.για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΟΤ. Πιο συγκεκριμένα αφορά την ανάπτυξη ενός “ αινοτόμου” συστήματος, το οποίο θα παρέχει σημαντικές τουριστικές πληροφορίες με γρήγορο και απλό τρόπο, καθώς και μια σειρά χρήσιμων λειτουργιών όπως αυτοματοποιημένες τουριστικές υπηρεσίες, αποτελεσματική αναζήτηση τουριστικών αξιοθέατων, παροχή πληροφοριών σχετικά με πραγματικές αποστάσεις, ταξίδια, ναύλους, εισιτήρια.

Επιπλέον, το σύστημα θα στοχεύει στην διάθεση χαρτών, στην προσβασιμότητα σε πληροφορίες σχετικά με τα μέσα μεταφοράς (σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ), δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων / καταγγελιών, δυνατότητα αναζήτησης σχετικά με θέματα που αφορούν στον πολιτισμό, καθώς και τη δυνατότητα ενημέρωσης των πολιτών / τουριστών σχετικά με έντονα καιρικά φαινόμενα, ανακοινώσεις, υπενθυμίσεις πτήσεων και δρομολογίων (σε συνεργασία με το σύστημα του αεροδρομίου) καθώς και υπενθυμίσεις για συγκεκριμένες εκδηλώσεις κλπ.

Η δράση θα περιλαμβάνει υποστήριξη για τους ενδιαφερόμενους (τοπικές διοικήσεις, οργανισμοί διαχείρισης και προώθησης προορισμού, αρχές μεταφορών (αεροδρόμια, λιμάνια), σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος (μουσεία και αρχαιολογικοί χώροι) και επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες σε τουρίστες/επισκέπτες. Σκοπός του έργου είναι η προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού μέσω δράσεων ΤΠΕ που θα οδηγήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.Γενικότερα, σκοπός του έργου είναι η προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού μέσω δράσεων ΤΠΕ που θα οδηγήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ξεπερνά τα 7,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και προσφορές υποβάλλονται μέχρι 18 Ιουλίου.

ΕΠΙΣΗΣ την MSCOMM επέλεξε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος για την ανάθεση της επικοινωνίας του.Στον αέρα είναι ήδη και η νέα 360 καμπάνια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη νέα υπηρεσία του ΤΕΕ, “Ιπποδαμος”.Η καμπάνια «τρέχει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και print.Tο δημιουργικό concept της ταινίας υπογράφει η MSCOMM και την παραγωγή επιμελήθηκε η Correct Creative Productions με executive producers τους Πέτρος Νιαμονιτάκης και Δέσποινα Βογιατζή σε σκηνοθεσία του Νικόλα Δημητρόπουλου.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra