Σύστημα IRIS: Κοροϊδία…
Δεν είναι η πρώτη φορά, που θα επισημάνω τις δυσκολίες με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπος ένας πελάτης τράπεζας, όταν επιχειρήσει να αξιοποιήσει τις ψηφιακές δυνατότητες που παρέχει το τραπεζικό σύστημα σε… ακατάλληλη ώρα.
Για να συνεννοούμαστε, τον χαρακτηρισμό «ακατάλληλη» τον χρησιμοποιώ για να επισημάνω τα προβλήματα που προκαλούνται όταν τα φορτωμένα συστήματα των τραπεζών αδυνατούν να ανταποκριθούν στην ολοένα και αυξανόμενη χρήση τους. Το πρόβλημα είναι γενικό και δεν εξαιρείται καμία τράπεζα, οι διαφορές είναι ελάχιστες και γι’ αυτό αποφεύγω τις επιμέρους αναφορές.
Το κακό είναι ότι, όσο ψάχνω το θέμα, τόσο και αυξάνονται και τα εμπόδια που εντοπίζω. Προχθές, για παράδειγμα, χρειάστηκε να κάνω μεταφορά από λογαριασμό μου σε λογαριασμό μου, από μία τράπεζα στην άλλη. Δοκίμασα το σύστημα IRIS, που διαφημίζεται ότι ολοκληρώνει την μεταφορά στα «επόμενα πέντε λεπτά», για αυτό άλλωστε η μεταφορά χρεώνεται με τέσσερα ευρώ.
Αποτέλεσμα; Πιστοποιημένος χρόνος αναμονής, μισή ώρα!