Τα ακούτε κύριε Γεωργιάδη; Μόνο… τρεις στους δέκα ψώνισαν με click away
Και ενώ κανείς μας δεν μπορεί να ξεχάσει την εικόνα του Άδωνη Γεωργιάδη να… ψωνίζει με click away έξω από πασίγνωστο κατάστημα ανδρικών ρούχων το κοστούμι του, «απλά και γρήγορα», ας μάθουμε τώρα από κάποιον που γνωρίζει την αγορά αν και πόσο τελικά έχει αντίκρισμα στο κοινό και στις επιχειρήσεις αυτή η διαδικασία.
Όπως αναφέρει ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιχειρηματικού Συμβουλίου Αττικής (ΠΕΣΑ) Βασίλης Κορκίδης, σχολιάζοντας σχετική τηλεφωνική έρευνα, μόνο τρεις στους δέκα καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο… κάλεσμα του υπουργού για click away, ‘’καθηλώνοντας’’ με αυτόν τον τρόπο τον κύκλο εργασιών, ειδικά, των μικρών καταστημάτων.
Σύμφωνα με την έρευνα του ΠΕΣΑ, κατά την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής της συγκεκριμένης διαδικασίας, ο ημερήσιος τζίρος των μικρών, μεμονωμένων ή συνοικιακών μαγαζιών δεν ξεπερνά σύμφωνα με τη συντριπτική πλειοψηφία το 10% του αντίστοιχου περυσινού, ενώ συνολικά ο φετινός εορταστικός τζίρος αναμένεται να κυμανθεί στο 35-40% των περυσινών 3,5 δισ. ευρώ και δύσκολο να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ.
Την ίδια στιγμή, τελευταία έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών δείχνει πως φέτος 7 στους 10 καταναλωτές θα περιορίσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους κατά 34%, με 3 στους 10 να μην κάνουν καθόλου αγορές ή το πολύ μέχρι 50 ευρώ, οι 2 στους 10 να κάνουν αγορές μέχρι 100 ευρώ, οι 3 στους 10 μέχρι 200 ευρώ και οι 2 στους 10 μέχρι 500 ευρώ.
Μ.ΜΠ.