fbpx

Τα φιλόδοξα σχέδια της Porsche έως το 2030

0 251

Tα έσοδα από τις πωλήσεις της Porsche το 2021 ανήλθαν στα 33,1 δισ. ευρώ, ήτοι 4,4 δισ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η επίδοση αυτή αντιπροσωπεύει ποσοστιαία μια αύξηση της τάξης του 15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (28,7 δισ. ευρώ). Τα λειτουργικά δε κέρδη της γερμανικής εταιρείας ήταν 5,3 δισ. ευρώ, υπερβαίνοντας τα στοιχεία του προηγούμενου έτους κατά 1,1 δισ. ευρώ (+ 27%). 

Ως εκ τούτου, η λειτουργική απόδοση του Γερμανού κατασκευαστή επί των πωλήσεων ανήλθε φέτος στο 16%, έναντι 14,6% το προηγούμενο έτος.

“Το θετικό επιχειρηματικό μας αποτέλεσμα βασίζεται σε θαρραλέες, καινοτόμες και μελλοντικές αποφάσεις”, δήλωσε ο Oliver Blume, Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche AG.

Από τη μεριά του, ο Lutz Meschke, Αναπληρωτής Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου και μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου για τα Οικονομικά και την Πληροφορική, είπε:

“Τα επιχειρηματικά μας στοιχεία αντικατοπτρίζουν την εξαιρετική ισχύ των κερδών της εταιρείας μας. Αποδεικνύουν την ανάπτυξη που δημιουργεί αξία και την ευρωστία του επιτυχημένου επιχειρηματικού μας μοντέλου – ακόμη και κάτω από δύσκολες συνθήκες όπως η έλλειψη ημιαγωγών”.

Οι καθαρές ταμειακές ροές της Porsche το 2021 αυξήθηκαν κατά 1,5 δισ. ευρώ, φτάνοντας τα 3,7 δισ. ευρώ (προηγούμενο έτος: 2,2 δισ. ευρώ). “Αυτός ο δείκτης παρέχει επίσης εντυπωσιακές αποδείξεις: Η Porsche βρίσκεται σε εξαιρετική θέση”, είπε ο Lutz Meschke.

Η θετική εξέλιξη βασίζεται επίσης στο φιλόδοξο πρόγραμμα κερδοφορίας του 2025. Αυτό έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει βιώσιμα τα κέρδη μέσω νέων καινοτομιών και επιχειρηματικών μοντέλων.

“Χάρη στους υπαλλήλους μας με υψηλά κίνητρα, το πρόγραμμα κερδοφορίας μας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Η Porsche αύξησε περαιτέρω την αποτελεσματικότητά της. Αυτό μας δίνει το περιθώριο να επενδύσουμε στη μελλοντική βιωσιμότητα της εταιρείας μας παρά την έντονη οικονομική κατάσταση.

Οδηγούμε αποφασιστικά τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, την ψηφιοποίηση και τη βιωσιμότητα. Είμαι αισιόδοξος ότι η Porsche θα βγει πιο δυνατή από τις τρέχουσες παγκόσμιες κρίσεις”, συμπλήρωσε ο Lutz Meschke.

Το 2021, η Porsche παρέδωσε 301.915 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι το όριο των 300.000 ξεπεράστηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας (προηγούμενο έτος: 272.162 παραδόσεις). Τα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις ήταν η Macan (88.362) και η Cayenne (83.071).

Για άλλη μια φορά, η μεμονωμένη αγορά με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων ήταν η Κίνα. Με σχεδόν 96.000 παραδόσεις, η εν λόγω αφορά κατέγραψε αύξηση 8% σε σύγκριση με το 2020. Η Porsche σημείωσε σημαντική ανάπτυξη και στη Βόρεια Αμερική. Στις ΗΠΑ, ο αριθμός των παραδόσεων αυξήθηκε κατά 22%, σε περισσότερες από 70.000 μονάδες. Μια πολύ θετική εξέλιξη παρατηρήθηκε επίσης στην Ευρώπη, καθώς μόνο στη Γερμανία, η Porsche αύξησε τις παραδόσεις νέων οχημάτων της κατά σχεδόν 9%, φτάνοντας τις 29.000 μονάδες.

Οι παραδόσεις της Taycan σε όλο τον κόσμο υπερδιπλασιάστηκαν πέρσι, καθώς 41.296 πελάτες παρέλαβαν την πρώτη πλήρως ηλεκτρική τους Porsche. Η επίδοση αυτή ξεπέρασε ακόμη και εκείνη του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου της εταιρείας, την 911, αν και η τελευταία σημείωσε επίσης νέο ρεκόρ με 38.464 μονάδες. “Η Taycan είναι 100% Porsche και εμπνέει όλα τα είδη ανθρώπων – υπάρχοντες και νέους πελάτες, ειδικούς καθώς και τα μέσα. Εντείνουμε την ηλεκτρική μας επίθεση με ένα άλλο μοντέλο: Στα μέσα της δεκαετίας, θέλουμε να προσφέρουμε το σπορ αυτοκίνητό μας, την 718, αποκλειστικά σε πλήρως ηλεκτρική μορφή”, δήλωσε ο Oliver Blume.

Porsche

Πέρυσι, σχεδόν το 40% των νέων οχημάτων Porsche που παραδόθηκαν στην Ευρώπη ήταν plug-in υβριδικά ή πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.

Επιπλέον, η Porsche είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να είναι ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα το 2030. “Το 2025, οι μισές από τις νέες πωλήσεις της Porsche αναμένεται να προέρχονται από την πώληση ηλεκτροκίνητων οχημάτων – δηλαδή πλήρως ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών”, ανακοίνωσε ο Oliver Blume. “Το 2030, το μερίδιο όλων των νέων οχημάτων με πλήρως ηλεκτρική κίνηση θα πρέπει να είναι πάνω από 80%”.

Για να επιτύχει αυτούς τους φιλόδοξους στόχους, η Porsche επενδύει σε σταθμούς, premium φόρτισης μαζί με συνεργάτες της – και επιπλέον στη δική της υποδομή φόρτισης. Περαιτέρω εκτεταμένες επενδύσεις της εταιρείας αφορούν σε βασικές τεχνολογίες, όπως συστήματα μπαταριών και παραγωγή μονάδων κίνησης.

Στον νεοϊδρυθέντα Όμιλο Cellforce, αναπτύσσονται και παράγονται κυψέλες μπαταριών υψηλής απόδοσης που αναμένεται να είναι έτοιμες για παραγωγή έως το 2024.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More