fbpx

ΤΑΙΠΕΔ: Βούλιαξε στα ρηχά της Μαρίνας της Κέρκυρας

Ο διαγωνισμός για τη Μαρίνα Κέρκυρας έχει όλα τα χαρακτηριστικά της “γκρίζας” ελληνικής επιχειρηματικότητας και του αδιάφορου ή διαπλεκόμενου ελληνικού Δημοσίου.

Η ιστορία και το ενδιαφέρον των 4 που έγιναν ξαφνικά 1. Το υπερταμείο έβαλε σε διαγωνισμό την παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλης της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών (Megayachts) στην Κέρκυρα. Από τους τέσσερις διεκδικητές για τη megayacht μαρίνα στην Κέρκυρα, μόνο ένας υπέβαλε τελικά προσφορά. Πρόκειται για τη Lamda Marinas Investments του ομίλου Λάτση που πλέον έχει σαφές προβάδισμα στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για να αναλάβει την κατασκευή και διαχείριση της μαρίνας που βρίσκεται εντός του Οργανισμού Λιμένος, κοντά σε κεντρικά σημεία της πόλης.

Οι υπόλοιποι που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον, η κοινοπραξία των Άβαξ – Άκτωρ Παραχωρήσεις, η TEKAΛ και η D Marinas Hellas (CVC ) δεν προχώρησαν στο επόμενο βήμα. Στους γνωρίζοντες, η AVAX-Άκτωρ Παραχωρήσεις ήθελε διακαώς να αναλάβει το έργο.

Τελικά μάθαμε χθες ότι το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, παρέλαβε την Τρίτη 13 Ιουνίου μία (1) προσφορά στον διαγωνισμό για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής, λειτουργίας, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα, από την εταιρεία LAMDA MARINAS INVESTMENTS SMSA.

Πως σταμάτησαν να ενδιαφέρονται οι άλλοι; Το μυαλό μας πάει σε παλιές εργολαβικές πρακτικές ενώ φαίνεται ότι υπάρχει και πολιτική ανάμειξη στην απόσυρση των υπολοίπων. Ξαφνικά βλέπουμε σε πολύ φιλικά media στην κυβέρνηση, κάποιες επιθέσεις στην AVAX που μόνο τυχαίες δεν είναι. Επίσης και στη θυγατρική της CVC, διαμηνύθηκε σύμφωνα με πηγές μας ότι ήδη έχει αυξήσει την παρουσία της στη χώρα (με παρουσία σε υγεία, ασφάλειες και υποδομές) και δεν είναι προς το συμφέρον της να διεκδικήσει το συγκεκριμένο έργο.

Το ερώτημα είναι εάν υπάρχει περίπτωση να αξιολογηθεί ως “άγονη” η προσφορά της Lamda Marinas Investments στην περίπτωση που δεν καλύπτει τις προδιαγραφές. Οι εκτιμήσεις είναι ότι η παραχώρηση της Μαρίνας στη Lamda Marinas αποτελεί μία προσυμφωνημένη κίνηση ενίσχυσης του ομίλου Lamda. Προφανώς οι υπόλοιποι -πλην AVAX- έκαναν τον “λαγό” στην συγκεκριμένη ιστορία.

Η μεγάλη επενδυτική και τουριστική ευκαιρία της Μαρίνας Κέρκυρας

Η διαδικασία αξιολόγησης της προσφοράς σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα τεύχη του
διαγωνισμού θα εκκινήσει άμεσα. H αδειοδοτημένη μαρίνα μεγάλων σκαφών αναψυχής βρίσκεται εντός του Λιμένα Κέρκυρας και χωροθετείται δυτικά του προβλήτα κρουαζιέρας, πλησίον του Σταθμού Επιβατών.

Θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 98 σκάφη μήκους έως 140 μέτρων και έχει χερσαία ζώνη 39.400 τ.μ., η οποία μπορεί να επεκταθεί και να καλύψει έκταση περίπου, κατά μέγιστον, 100.000 τ.μ. Η ανάπτυξη της μαρίνας μεγάλων σκαφών αναψυχής στην Κέρκυρα εντάσσεται στη συντονισμένη προσπάθεια του ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση των μαρινών και τουριστικών λιμένων του χαρτοφυλακίου του.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra