Teleperformance: Eννέα βραβεία στα European Contact Centre & Customer Service Awards
Η Teleperformance παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή digital business services, τιμήθηκε με εννέα διακρίσεις στα φετινά European Contact Centre & Customer Service Awards – τα περισσότερα από κάθε άλλον οργανισμό CX στον κλάδο – ως αναγνώριση της εξαιρετικής εξυπηρέτησης που παρέχει στους πελάτες της.
Τα European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSAs) αναδεικνύουν ευρωπαϊκούς οργανισμούς που πρωτοστατούν στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε πελάτες. H Teleperformance μαζί με τη Majorel, η οποία εξαγοράστηκε από την Teleperformance στις αρχές Νοεμβρίου, βραβεύτηκαν ως ηγέτες στον κλάδο, στις ακόλουθες κατηγορίες:
- Best Business Process Outsourcing (BPO) Partnership (large)
- Best BPO Partnership (small)
- Best Multilingual Customer Service (δύο βραβεία)
- Best Supporting Team
- Best Cross-Functional Collaboration
- Best Approach to Diversity, Equity, Inclusion, and Belonging (δύο βραβεία)
- Best New Customer Contact Operation
Συγκεκριμένα, η Teleperformance Greece ξεχώρισε κατακτώντας τρία βραβεία Bronze, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό ECCCSA διακρίσεών της στις 18. Οι βραβεύσεις αφορούν τις τρεις παρακάτω κατηγορίες:
- Best BPO Partnership (Small) μαζί με τη Samsung Electronics
- Best New Customer Contact Operation
- Best Multilingual Customer Service
Η Teleperformance ξεχωρίζει ως ηγέτης στον κλάδο του customer contact στην Ευρώπη, για την εξειδίκευσή της στην παροχή ευέλικτων και ισχυρών επαγγελματικών λύσεων smartshoring, συμπεριλαμβανομένων εικονικών, εγχώριων και διεθνών υπηρεσιών στελέχωσης με στόχο την υποστήριξη αναγκών των πελατών σε ολόκληρο τον κόσμο. Όλες οι πτυχές του μοντέλου smartshoring αναπτύχθηκαν με σκοπό την βέλτιστη λειτουργία του περιβάλλοντος της εξ αποστάσεως εργασίας, από ολοκληρωμένα μέτρα ασφαλείας μέχρι την εικονική αναζήτηση εργατικού δυναμικού και τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
Η Teleperformance απασχολεί σχεδόν 500.000 εργαζόμενους σε 95 χώρες, εξυπηρετώντας μερικά από τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως σε 170 χώρες και 300 γλώσσες και διαλέκτους.