fbpx

Τέλος για τη ΝΔ οι ανοιχτές προεκλογικές συγκεντρώσεις

0

Σε διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, μακριά από  τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις  θα εστιαστεί η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ ενόψει των εκλογών της 7ης Ιουλίου, όπως αποκάλυψε και ο ίδιος ο  Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την τελευταία συνέντευξή του στον ΑΝΤ1.

Προφανώς το μοντέλο των ανοιχτών προεκλογικών συγκεντρώσεων δεν πήγε καλά για τη ΝΔ ενόψει των ευρωεκλογών, άλλωστε η εικόνα μιλούσε από μόνη της και γι’ αυτό το λόγο η ΝΔ επιλέγει να διοργανώσει μία σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων, στις οποίες ο πρόεδρος του κόμματος θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.

 Όπως αναφέρεται σε ενημέρωση της ΝΔ, μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ’ ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού σχεδίου του, και παράλληλα να εμπλουτίσει τον προγραμματικό λόγο της ΝΔ από τις παρεμβάσεις των πολιτών.
 
Κατά την Πειραιώς ο κ. Μητσοτάκης πολύ συνειδητά τον τελευταίο 1,5 χρόνο επέλεξε αυτόν τον νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων, η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο (σ.σ. και πολιτικά ασφαλές), το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με τη μορφή των ερωταπαντήσεων. 

Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης σημειώνει ότι δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους.
 
Η στόχευση εν τέλει της ΝΔ είναι να απευθυνθεί όχι μόνο σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. «Να μπορούν, δηλαδή, όλοι να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της Νέας Δημοκρατίες όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να τις υλοποιήσει αν οι πολίτες την εμπιστευθούν» αναφέρει η Πειραιώς.
 
Να σημειωθεί ότι η ΝΔ δίδει τεράστια σημασία και στα social media, καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες, οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Και η τακτική που έχει επιλεγεί εκεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων. Στη θέση της μαύρης προπαγάνδας, όπως λένε στην Πειραιώς, προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά, τα οποία κλικάροντάς τα οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της ΝΔ.
 
«Το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης, που έφερε για πρώτη φορά τη ΝΔ να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες, ήταν μία δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια του κόμματος στο ίντερνετ» σχολιάζει η Πειραιώς, ενώ ήδη στο youtube προβάλλεται ακόμη ένα νέο σποτάκι του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα από τη νέα γενιά.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra