Τέλος τα ταμπόν και οι σερβιέτες στις ανδρικές τουαλέτες και μεγάλη νίκη επί του Μαρξισμού
ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΤΑΜΠΟΝ και οι σερβιέτες ΣΤΙΣ ΑΝΔΡΙΚΕΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ που είχε τοποθετήσει η Meta για τους μη δυαδικούς και διαφυλικούς υπαλλήλους της (έκπληκτος έμεινε ο Μανεσιώτης ο οποίος ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ να εφαρμόζει μονάχος του πλέον αυτή την καλή πρακτική, στις απανταχού ανδρικές τουαλέτες της One Voice).
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ (Παναγίτσα μου) ο παγκόσμιος κολοσσός της επικοινωνίας ανακοίνωσε στους υπαλλήλους ότι θα τερματίσει τις εργασίες για την ποικιλομορφία (diversity), την ισότητα και την ένταξη, με ριζικές αλλαγές στις πολιτικές για τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη. Όπως π.χ. η ποσόστωση στην απασχόληση ενός συγκεκριμένου αριθμού γυναικών και μειονοτήτων.
ΣΕ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ μέσω βίντεο ο ίδιος ο Ζάκερμπεργκ ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να προκρίνει μια θετική αναλογία στην ποσόστωση ενός συγκεκριμένου αριθμού γυναικών και μειονοτήτων στην απασχόληση και δεν θα δίνει πλέον προτεραιότητα σε επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες κατά τη συνεργασία με προμηθευτές, αλλά βασικός γνώμονας θα είναι οι επιδόσεις και η ικανότητα.
ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ NY TIMES σε ρεπορτάζ τους, παρουσιάζοντας τις αλλαγές στα social media που «αναγκάζεται» να κάνει ο Ζάκερμπεργκ μετά την εκλογική νίκη του Ντόναλντ Τραμπ και το κρίσιμο δείπνο του στο Μαρ-α-Λάγκο με τον εκλεγμένο πρόεδρο, τον περασμένο Νοέμβριο.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΛΛΑΓΗ η οποία αποτελεί στροφή 180 μοιρών αφορά -όπως γράψαμε αναλυτικά στο φύλλο της Κυριακάτικης One Voice- το πρόγραμμα επαλήθευσης γεγονότων (fact checking) όπως και τη μεταβολή των σχετικών χαρακτηρισμών από «ρητορική μίσους» σε «προσβλητική συμπεριφορά».
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ τη σαφή απομάκρυνση από τον αυστηρό «έλεγχο του περιεχομένου» – λογοκρισία, όπως και από τη συνεχή παρακολούθηση των αναρτήσεων των χρηστών στις πλατφόρμες της Meta, την οποία έχουν αναλάβει… αφιλοκερδώς κυρίως μη… κερδοσκοπικές οργανώσεις με δίκτυα παρακολουθητών, που αναφέρονται και ως «ανεξάρτητες αρχές», υποκαθιστώντας τους επίσημους φορείς και τις οργανώσεις ακόμη και των κυρίαρχων ευρωπαϊκών κρατών.
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ λιγότερη λογοκρισία, περιορισμό δηλαδή ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ (απόκρυψη των αναρτήσεων ή διαγραφή των χρηστών με κλείσιμο των λογαριασμών τους) και των ηλίθιων χαρακτηρισμών για «ψευδείς ή επιβλαβείς αναρτήσεις», όπου περιλαμβάνονται το χιούμορ, τα αστεία, οι ευφυείς φάρσες… Γιατί οι αλγόριθμοι και οι αμόρφωτοι κακοπληρωμένοι λογοκριτές τους δεν τα καταλαβαίνουνε αυτά. Θεωρούν πορνό τα ΓΥΜΝΑ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ και τη ΓΟΡΓΟΝΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗΣ επί χρήμασι εκδιδόμενη γούμεν (το σιδηρούν κιγκλίδωμα).
ΟΙ ΥΠΟ ΑΠΟΛΥΣΗ Έλληνες ΛΟΧΑΓΟΙ του Facebook ξεσάλωσαν το ΠΣΚ σε μια επίδειξη ισχύος, δείχνοντας τα σάπια δοντάκια τους στο ίδιο το AΦΕΝΤΙΚΟ τους, τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
ΑΠΕΙΛΟΥΝ, με μηνύματα που στέλνουν ως Meta, ΟΤΙ ΘΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ και θα ρίξουν και τον δικό μου λογαριασμό ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ που δημοσιεύτηκε στην Κυριακάτικη One Voice, όπως απειλούν και εκατοντάδες (ή χιλιάδες) άλλους χρήστες τους οποίους έχουν κατά καιρούς «σταμπάρει» κατηγορώντας τους ότι «παραβιάζουν τους όρους της κοινότητας».
ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΟΣΟΥΣ-ΟΣΕΣ εκφράζουν αμφιβολίες για τα εμβόλια, τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα, τη χρησιμότητα των ανεμογεννητριών, το δίκαιο των Ισραηλινών βομβαρδισμών στη Γάζα και τους… λόγους του ατυχήματος στα Τέμπη, κατεβάζοντας σαν fake news και τις αναρτήσεις της κυρίας Μαρίας Καρυστιανού.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ σε σειρά δημοσίευμα, όχι μόνο γιατί αλλάζει ο χάρτης και οι όροι της επικοινωνίας. Οι μεγάλες εταιρείες επικοινωνίας, μας παίρνουν ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ της εγχώριας διαφημιστικής πίτας χωρίς να πληρώνουν φόρους, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΝ ΦΠΑ, και μόνο η Γαλλία αντιδρά σθεναρά.
ΕΙΔΙΚΑ ο Ζάκερμπεργκ ΝΙΚΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΞΙΣΜΟ.
ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ τον μέσο Ευρωπαίο συνταξιούχο ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΩΡΕΑΝ για να δημιουργεί περιεχόμενο συνεχούς ροής στις πλατφόρμες του, με αντάλλαγμα ΛΙΓΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ελεγχόμενης έκφρασης και επικοινωνίας.