fbpx

Τέταρτη σερί νίκη για τη Honda στη Formula-1

Verstappen WINS Honda's Fourth Race In A Row #F1
0

Ο Max Verstapen ξεκίνησε τον αγώνα με τη μεσαία γόμα ελαστικών και οι άλλοι τρεις οδηγοί της Honda με τη μαλακή. Με τους οδηγούς της Red Bull και τον Pierre να κατατάσσονται στις έξι πρώτες θέσεις στην αφετηρία, ο Yuki, δυστυχώς, αναγκάστηκε να ξεκινήσει με τα μαλακά ελαστικά με τα οποία αγωνίστηκε στο Q2 παρά την ποινή τριών θέσεων που του επεβλήθη που είχε ως αποτέλεσμα να παραταχθεί στην 11η θέση του grid.

Ενώ ο Max διατηρούσε το προβάδισμα και ο Sergio έδινε μάχη για την τρίτη θέση με τον Norris, ο Pierre ήταν εξαιρετικά άτυχος ολοκληρώνοντας τον αγώνα του στον πρώτο κιόλας γύρο. Η μπροστινή πτέρυγα του Charles Leclerc χτύπησε τον αριστερό πίσω τροχό του Pierre καθώς τα μονοθέσια κατευθύνονταν προς τη στροφή 3 της αυστριακής πίστας, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο τον έθεσε εκτός αγώνα.

Με τη μία πλευρά του γκαράζ της Scuderia AlphaTauri να μένει απογοητευμένη, ο Yuki πραγματοποίησε έναν πολύ δυνατό πρώτο γύρο που του έδωσε τη δυνατότητα να ανέβει με τη μαλακή γόμα ελαστικών στην ένατη θέση.

Μετά από δέκα γύρους, ο Sergio κατάφερε τελικά να περάσει τον Norris, κατακτώντας έτσι την τρίτη θέση. Όμως, πριν ολοκληρώσει το πρώτο του stint άρχισε να δέχεται πίεση από τον Valtteri Bottas. Με την Red Bull να επιλέγει να βάλει στα pit τον Sergio στον 26ο γύρο τοποθετώντας στο μονοθέσιό του τα σκληρά ελαστικά, ο πίσω αριστερός τροχός άργησε να βγει, κάτι που έριξε τον Μεξικάνο οδηγό στην τέταρτη θέση, πίσω από τη Mercedes.

Ο Yuki έκανε το δικό του pit stop στον ίδιο γύρο και ακολουθώντας την ίδια στρατηγική με τον Sergio, φόρεσε τα σκληρά ελαστικά, τα οποία και κράτησε μέχρι το τέλος του αγώνα κατακτώντας μια θέση στη 10άδα.

Ο Max μπήκε για τη δική του αλλαγή ελαστικών στον 29ο γύρο και διατήρησε με ευκολία το προβάδισμά του διαχειριζόμενος τη διαφορά του από τον Lewis Hamilton στην κίνηση της πίστας. Ο Sergio μείωσε τη διαφορά από τον Bottas, αλλά δεν μπόρεσε να τον πλησιάσει ώστε να εξαπολύσει την επίθεσή του. Στο σημείο αυτό η Red Bull αποφάσισε να κάνει ένα δεύτερο pit stop 17 γύρους πριν το τέλος τοποθετώντας στον Sergio τα μεσαία ελαστικά, δίνοντας του έτσι την ευκαιρία να κυνηγήσει τον Bottas στα τελευταία στάδια του αγώνα.

Στην αρχή ο Sergio έκανε τον ταχύτερο γύρο, όμως ο Hamilton έκανε την τελευταία στιγμή μία στάση προκειμένου να αλλάξει σε μαλακά ελαστικά όταν ήταν ήδη πολύ μακριά από τον Max, με αποτέλεσμα να πάρει αυτός τον έναν έξτρα βαθμό στον τελευταίο γύρο. Εν τω μεταξύ, ο Sergio κατάφερε να «πιάσει» τον Bottas, όμως δεν μπόρεσε να τον περάσει με αποτέλεσμα να τερματίσει τέταρτος με διαφορά μισού μόλις δευτερολέπτου.

Τον Yuki προσπέρασε ο Leclerc, ο οποίος ανέκαμψε, με τον Ιάπωνα να κρατά άνετα τελικά τη δέκατη θέση, πιέζοντας μάλιστα μέχρι το τέλος τον Fernando Alonso.

Ο Max κέρδισε τελικά με διαφορά πάνω από μισό λεπτό πραγματοποιώντας μια εντυπωσιακή εμφάνιση από την pole position. Ήταν η 83η νίκη για ένα μονοθέσιο με κινητήρα Honda στη Formula 1, και η τέταρτη συνεχόμενη την σεζόν που διανύουμε.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra