Τεχνολογία αιχμής από την Hyundai
Tην τεχνολογία «Continuously Variable Valve Duration» (CVVD) εφαρμόζει σε κινητήρα, πρώτη παγκοσμίως, η Hyundai.
Πρόκειται για μία τεχνολογία με την οποία η κορεάτικη φίρμα επιτυγχάνει υψηλότερη απόδοση εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
H τεχνολογία της Συνεχώς Μεταβαλλόμενης Διάρκειας Βύθισης Βαλβίδας, ενσωματώθηκε στον καινούργιο G1.6 T-GDi κινητήρα.
Με αυτόν τον τρόπο ρυθμίζεται αυτόματα ο χρόνος ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων, γεγονός που συμβάλλει στην αύξηση της απόδοσης κατά 4% όπως υποστηρίζει η Hyundai, στη βελτίωση του καυσίμου κατά 5% και στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 12%.
Με απλά λόγια, το CVVD αφήνει τις βαλβίδες ανοικτές όταν το όχημα κινείται με σταθερή ταχύτητα και ο κινητήρας έχει χαμηλές στροφές, μειώνοντας τις αντιστάσεις κατά τη συμπίεση.
Αντίθετα, στις υψηλές στροφές, οι βαλβίδες κλείνουν στην αρχή της διαδρομής συμπίεσης, μεγιστοποιώντας την ποσότητα αέρα κατά την παραγωγή ισχύος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώνεται η ροπή και φυσικά οι επιταχύνσεις.