The Locals: Τι σηματοδοτεί το πρώτο κοινό ‘’στοίχημα’’ για κοκτέιλ… στο χέρι από τους Χήτο – Βενιέρη
Σαν έτοιμοι από καιρό φαίνεται πως ήταν ο Γιάννης Χήτος και ο Γιώργος Βενιέρης της Green Cola για το λανσάρισμα του κοκτέιλ σε κουτάκι, λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας τους για τη διακίνηση των προϊόντων της Green Cola από τη Χήτος.
Εξάλλου, στα ‘’ντεσού’’ της συμφωνίας αυτής, σύμφωνα με τους καλά γνωρίζοντες, ήταν και η έμπνευση και προώθηση νέων προϊόντων που συνδέονται με τον κλάδο της λιανικής των αναψυκτικών και των αλκοολούχων ποτών.
Έτσι καταρχήν εγένετο η εταιρεία The Craft Spirits Co και ακολούθησε το πρώτο εγχείρημά της εταιρείας με το πρώτο ελληνικό brand στην κατηγορία των premium craft cocktails με την επωνυμία ‘’The Locals’’ που επί της ουσίας είναι… κοκτέιλ, σε αλουμινένιο κουτάκι, τα οποία μπορεί κάποιος να προμηθευθεί εύκολα από το σουπερ μάρκετ ή και από το περίπτερο.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, τα Τηε Locals είναι ελληνικά cocktails υψηλής ποιότητας και γεύσης, τα οποία παράγονται στην Κηφισιά στις εγκαταστάσεις της OSC, στο ιστορικό εργοστάσιο του Μεταξά.
Μάλιστα έχουν και ονομασία προέλευσης, καθώς τις συνταγές των The Locals έχει επιμεληθεί ο Άρης Χατζηαντωνίου, δημιουργός της λίστας cocktails των MoMix bar.
Μετά από δύο χρόνια έρευνας και με την πανδημία να δίνει μεγάλες ευκαιρίες στο επιχειρηματικό κομμάτι του αλκοόλ… on the go, με εταιρείες που παρέδιδαν κοκτέιλ στο σπίτι να ξεφυτρώνουν η μία μετά την άλλη, η καινοτομία των The Locals είναι ότι αποτελούν craft cocktails, τα οποία οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν στο σπίτι τους, στο ιδιωτικό τους party, στην εκδρομή τους ή στη βόλτα τους σε εξωτερικούς χώρους, χωρίς να απαιτείται να πάνε σε ένα bar ή να τα παρασκευάσουν οι ίδιοι.
Εξάλλου, πλεονέκτημά των The Locals είναι το γεγονός ότι καταναλώνονται απευθείας από το αλουμινένιο τους κουτάκι και δεν χρειάζονται προσθήκη πάγου.
Oι πρώτες πληροφορίες της Voice θέλουν την έναρξη κυκλοφορίας των The Locals να γίνεται από τις αρχές Φεβρουαρίου, τόσο μέσω των μεγάλων αλυσίδων supermarket, όσο και στα περίπτερα, ενώ θα διατίθενται στην ελληνική αγορά σε τέσσερις συνταγές, με βάση τη βότκα και το τζιν, με 7% αλκοόλ, φυσικά αρώματα, χωρίς ζάχαρη και θα διατίθενται σε single serve cans των 250ml.
Οι τέσσερις πρώτες συνταγές που δημιουργήθηκαν είναι το Silent Muse, ένα κοκτέιλ με βάση το τζιν, συνδυασμένο με άρωμα αγγουριού και την πικράδα του εκχυλίσματος yuzu, το Pornstar Martini, ένα φρουτώδες cocktail με φυσικά αρώματα φρούτων του πάθους σε συνδυασμό με βότκα και λάιμ, το Madras, ένα από τα πιο εμβληματικά δροσιστικά cocktails που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στα μέσα της δεκαετίας του ’40 και αποτελεί μείγμα βότκας, φυσικά αρώματα κράνμπερι και νότες πορτοκαλιού και το Pom Royal, cocktail παρασκευασμένο από βότκα αναμεμειγμένη με γεύση ροδιού και εκχύλισμα τζίντζερ.
Το εγχείρημα του κόκτειλ στο χέρι είναι το πρώτο μεγάλο στοίχημα του νέου επιχειρηματικού διδύμου και κατά κύκλους κοντά τους δύο εμπνευστές του, θα δοκιμαστεί πρώτα στην ελληνική αγορά και αν υπάρχει θερμή υποδοχή, τότε μελετάται έντονα και το ενδεχόμενο του λανσαρίσματος και στις αγορές του εξωτερικού, με πιθανότερη πρώτη αγορά στις ΗΠΑ, όπου ήδη η Green Cola έχει προχωρήσει, το προηγούμενο χρονικό διάστημα, σε σημαντικές συνεργασίες.