fbpx

Θεόνη: Γιόρτασε τα 60+ βραβεία του – Ποιος βρίσκεται πίσω από το marketing;

0 204

Εκδήλωση για την ιστορία του φυσικού μεταλλικού νερού Θεόνη πραγματοποιήθηκε στο Κέντρου Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος.

Την εκδήλωση, την οποία παρουσίασε ο brand ambassador Σάκης Ρουβάς. Ο Δημητρης Τσελιος CEO της Θεονη παρουσιασε τον δρ. Ευθύμη Λέκκα, καθηγητή Δυναμικής Τεκτονικής Εφαρμοσμένης Γεωλογίας και Διαχείρισης Καταστροφών στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, ο οποίος εξηγησε τις ιδιαίτερες γεωδυναμικές και περιβαλλοντικές συνθήκες της περιοχής της Οροσειράς των Αγράφων και πώς αυτές συνέβαλαν στην υψηλή ποιότητα και τη μοναδικότητα του νερού Θεόνη. Στην εκδήλωση, το Θεόνη τιμήθηκε με 7 νέες διεθνείς διακρίσεις, που του απένειμαν οι πιο έγκριτοι οργανισμοί αξιολόγησης μεταλλικού νερού παγκοσμίως, κατακτώντας έτσι περισσότερα από 60 διεθνή βραβεία. Οι τελευταίες προσθήκες ειναι Platinum και ένα Gold βραβείο από την Japan Aqua Sommelier Association, καθώς και δύο Gold και ένα Bronze βραβείο από τη Fine Waters Society έρχονται να επισφραγίσουν την εντυπωσιακή πορεία του Θεόνη εντός και εκτός Ελλάδας.

Ακόμη μια σημαντική εξέλιξη για την επικοινωνία, που παρουσίασε το Θεόνη είναι το νέο του λογότυπο, το σύμβολο της γυναικείας εικόνας του τοπικού μύθου της πηγής Γκούρα της Θεόνη στην συσκευασία του ενός λίτρου,αλλά και η χρήση της γραφής Braille στις συσκευασίες της στο άμεσο μέλλον.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More