fbpx

Θες γάλα: Oμολογία αποτυχίας η στροφή στα σούπερ μάρκετ

0

Μετά την υπαγωγή στο άρθρο 106 πριν από λίγους μήνες φαίνεται πως ο θεσσαλικός συνεταιρισμός παραγωγής και διάθεσης προϊόντων γάλακτος κάνει στροφή… 180 μοιρών και… οπισθοχωρεί… με κρότο από τη λογική των αυτόματων πωλητών που, όπως έδειξε και η πρόσφατη ιστορία, δεν μπόρεσε να βοηθήσει στην επιτυχημένη παραμονή του στην αγορά.

Ήδη από τον Δεκέμβριο του 2019 οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τα προϊόντα θες γάλα στα ράφια των σούπερ μάρκετ Κρητικός στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στον Σκλαβενίτη στη Λάρισα.

Και μπορεί μεν για κάποιους να φαίνεται σαν βήμα μπροστά, επί της ουσίας, αυτό που κάνει η εταιρία σε αυτή τη φάση είναι να μπει σε ένα εντελώς ξένο για εκείνη πεδίο, ρισκάροντας’’ με μεγάλες πιθανότητες την αποτυχία, καθώς έχει να ανταγωνιστεί… μεγάλα ονόματα του κλάδου, τα οποία αποτελούν για χρόνια σταθερή επιλογή του κοινού.

Αυτό, προφανώς δεν πτοεί τους επικεφαλής του θεσσαλικού συνεταιρισμού που σχεδιάζουν, αν… προχωρήσει το ‘’πείραμα’’ της λιανικής στην περιφέρεια, να πραγματοποιήσουν κατάβαση και στην Αττική, λανσάροντας, μάλιστα και καινούρια προϊόντα που θα προσελκύσουν νέους καταναλωτές, όπως π.χ. γιαούρτι με φρούτα.

Την ίδια στιγμή, η εταιρία, αρχίζοντας τη διάθεση προϊόντων μέσω των σούπερ μάρκετ ανοίγει και ένα άλλο, εσωτερικό ‘’μέτωπο’’:  Αυτό με τους συνεργάτες της που άνοιξαν μαγαζιά θες γάλα μέσω δικαιόχρησης (franchise), δαπανώντας ακόμα και 150.000 ευρώ και τώρα βλέπουν την εταιρία να αφήνει πίσω το πρωτότυπο, όπως είχε διαφημίσει αρχικά, μοντέλο των αυτόματων πωλητών και να ακολουθεί την… πεπατημένη, μπαίνοντας στη λιανική.

Με αυτό τον τρόπο, όμως, αφήνει και τους ίδιους τους συνεργάτες της στα… κρύα του λουτρού και συμβάλλει εμμέσως πλην σαφώς στη μείωση των κερδών τους, αφού δίνει πλέον στους καταναλωτές την διέξοδο του σούπερ μάρκετ και τους απομακρύνει από τη λογική των αυτόματων πωλητών.

Όμως η τοποθέτηση προϊόντων στη λιανική δεν είναι το μόνο ‘’νέο’’ στην εταιρία τον τελευταίο καιρό, καθώς τους τελευταίους μήνες υπάρχει έντονη κινητικότητα και στα στελέχη σε νευραλγικούς τομείς όπως π.χ. το marketing, ενώ γίνεται προσπάθεια διαμόρφωσης γραφείου στην Αθήνα στην περιοχή του Χαλανδρίου, όπου υπάρχει και κατάστημα, επί της λεωφόρου Πεντέλης.

Έξυπνη, μεν, η κίνηση για την αλλαγή των στελεχών, σε μια προσπάθεια, προφανώς να μην γίνουν ξανά τα λάθη του πρόσφατου παρελθόντος τα οποία ‘’χρεώθηκαν’’ παλαιότεροι επικεφαλής τομέων.

Στο τέλος της ημέρας, ωστόσο, σίγουρα λίγη αυτοκριτική θα ήταν χρήσιμη και στα μέλη του Δ.Σ. του συνεταιρισμού για την μη ικανοποιητική πορεία αυτού του ‘’πρωτοποριακού’’ μοντέλου διάθεσης γάλακτος που υπό άλλες συνθήκες και με κάπως διαφορετική στρατηγική θα μπορούσε, πιθανότατα, να κάνει τελικά τη διαφορά…

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra