fbpx

Τι κρύβεται πίσω από την προχειροδουλειά του… πεντακοσάρικου

0

Δεν μπορεί. Τόσοι ικανοί άνθρωποι της διαφήμισης και της επικοινωνίας και τόσο έμπειροι. Δεν μπορεί να μην φοβήθηκαν την αποκάλυψη της… μαϊμούς.

Δεν χρειαζόταν άλλωστε κάποια σοφία για να καταλάβουν ότι στο άψε σβήσε θα αποκαλυπτόταν η προχειροδουλειά των 500 ευρώ με τα κλεμμένα σλόγκαν.

Κι, όμως, το αποτόλμησαν. Όχι μόνο γιατί έτσι ήθελαν να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους. Όχι μόνο γιατί όλες οι κορονομπίζνες γίνονται στο ποδάρι για να τις προλάβουν οι εμπνευστές τους. Αλλά, και γιατί κάποιοι ήθελαν να εκθέσουν ανεπανόρθωτα τον υπουργό Τουρισμού και τον διευθυντή του Μητσοτάκη.

Πρόβλημά τους. Ας πρόσεχαν τους συνεργάτες τους. Αυτούς που εμπιστεύτηκαν για να κάνουν την… εμπνευσμένη προχειροδουλειά. Την οποία την είδαν, μαζί με όλους εμάς, μόνο όταν άνοιξε η «κουρτίνα».

Όμως, η παραγωγή των 500 ευρώ (το drone και το μοντάζ -κι αν τους στοίχισε τόσα αφού ο ΕΟΤ διαθέτει ανάλογο υλικό 4,5 εκατ. ωρών) με τα κλεμμένα σλόγκαν της καμπάνιας της Lancaster, στο φινάλε εκθέτει τη χώρα. Βούκινο μας έκαναν στο εξωτερικό. Εξέθεσαν τον Πρωθυπουργό της χώρας, τον οποίο έσυραν σε αυτή την ιστορία. Τον έστησαν στο Ζάππειο να προλογίσει μια κλεμμένη διαφήμιση, ζημιώνοντας την χώρα του και διαφημίζοντας, τελικά, μία διάσημη μάρκα καλλυντικών.

Η κυρία Δρέττα, η οποία είχε το θράσος να βγει στο ΣΚΑΪ να καμαρώσει για το έργο της, εξέθεσε επίσης την Marketing Greece και τον επικεφαλής της, τον Γιάννη Ρέτσο. Διότι η εταιρία και ο Ρέτσος δεν γνώριζαν -και δεν θα μπορούσαν να γνωρίζουν- τις αντιγραφές και την προχειροδουλειά.

32 μύρια για να διαφημίσουν τη… Lancaster

Επειδή εμείς τα λέμε όλα.

Ο Θεοχάρης, εξ αιτίας των μνημονιακών δεσμεύσεων της χώρας, δεν είχε εναλλακτική. Η Marketing Greece φτιάχτηκε προγενέστερα ως μηχανισμός παράκαμψής τους. Στον ΕΟΤ απαγορεύουν οι δεσμεύσεις αυτές διαγωνισμό για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού άνω των 20 χιλιάδων ευρώ!!! Με τον χρόνο και τον κορονοϊό να πιέζουν φορτικά, αξιοποιήθηκε η λύση αυτή. Στο τέλος, όμως, παγιδεύτηκε ο ίδιος και μαζί του ο Δημητριάδης ο οποίος είχε ανάψει το «πράσινο φως» για την λύση αυτή.

Γι’ αυτό παραιτήθηκαν οι 4 γαλάζιοι από το Δ.Σ. του ΕΟΤ. Φοβήθηκαν τον οικονομικό εισαγγελέα, το… σκιάχτρο του οποίου πλανάται πάνω από τα κεφάλια όλων των εμπλεκόμενων.

Κρίσιμος ο ρόλος στην ιστορία του Στηβ Βρανάκη. Συνυπεύθυνος με την κυρία Δρέττα. Με ένα απλό Google search, όπως κάνει ο κάθε επαγγελματίας του χώρου, θα είχαν διαπιστώσει ότι η καμπάνια του Γιώργου Τάνες της Frank and Fame είχε σλόγκαν κλεμμένο από την Lancaster.

Κι, όμως, δεν το έκαναν. Εμείς, όμως, που μεγαλώσαμε πια και δεν πιστεύουμε ούτε στον Άγιο Βασίλη, ούτε στον Τοτό, δεν την «τρώμε» την εκδοχή αυτή.

Για αυτό λέμε σήμερα, στην κυρία Δρέττα, στον κύριο Βρανάκη, στον κ. Τάνες, ότι τα 32 εκατομμύρια είναι λεφτά του ελληνικού λαού ο οποίος δέκα χρόνια προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του. Αλλά, δεν σεβάστηκαν τους κόπους του.

Διότι ακόμα και ένας πρωτοετής φοιτητής του μάρκετινγκ γνωρίζει σήμερα -και θα σας το έλεγε αν τον… συμβουλευόσασταν- πως η Ελλάδα δεν χρειάζεται να γίνει γνωστή στο εξωτερικό μέσα από μία παραλία. Οι τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα αναζητούν το χαμόγελο και τη φιλοξενία του ενός εκατομμυρίου Ελλήνων που ασχολούνται με τον τουρισμό. Αυτό το χαμόγελο οφείλετε να τους θυμίζετε. Σας το λένε αυτό όλες οι έρευνες των φορέων της Ε.Ε. και του διεθνούς τουρισμού.

Κάποιοι θέλουν να «φάνε» με αυτή την ιστορία τον Θεοχάρη και τον Δημητριάδη. Από μέσα…

Αναδημοσίευση από το φύλλο 314 της “F&M Voice” (11-06-2020)

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra