fbpx

Το καλάθι του νοικοκυριού έγινε καλάθι των ψεμάτων

0

Οργισμένοι είναι οι καταναλωτές με την κυβέρνηση που προσπαθεί με επικοινωνιακά σόου  να τους πείσει ότι οι τιμές στην αγορά πέφτουν. 

Η επικοινωνιακή διαχείριση και στο τεράστιο ζήτημα της ακρίβειας το οποίο πλήττει τους πολίτες στην Ελλάδα που έχει επιφυλάξει η κυβέρνηση της Ν.Δ. έχει εξοργίσει τους καταναλωτές, όπως φάνηκε και κατά τη χθεσινή επίσκεψη του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη στη Βαρβάκειο, και προκάλεσε και την έντονη αντίδραση του Ινστιτούτου Καταναλωτή. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η κατάσταση να χειροτερεύει όλο και περισσότερο, με τις τιμές των τροφίμων να αποτελούν τη χαριστική βολή για τους καταναλωτές μέσα στην ενεργειακή κρίση, ενώ το market pass αποτελεί μία επιπλέον κοροϊδία για τους πολίτες.

Ορατή είναι η περίπτωση το συγκεκριμένο μέτρο να επιτείνει τις ήδη δυσθεώρητες τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Το παραπάνω έρχεται να προστεθεί στο αποτυχημένο μέτρο του «καλαθιού του νοικοκυριού», το οποίο έρχεται να επεκταθεί σε κάθε εποχή ενόσω η αισχροκέρδεια συνεχίζεται.

Τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής αποτυπώνουν την εκρηκτική κατάσταση στα τρόφιμα. Ο πληθωρισμός στα τρόφιμα από το 13,5% του Σεπτεμβρίου έφτασε στο 14,8% τον Οκτώβριο του 2022, άγγιξε το 15% τον Νοέμβριο, για να κορυφωθεί στο 15,5% τον Δεκέμβριο, ενώ τον Ιανουάριο βρέθηκε στο 15,4%, κάτι το οποίο δείχνει ότι συνεχίζεται η μεγάλη ακρίβεια στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Με βάση αυτά τα στοιχεία, μεγάλες είναι οι ανατιμήσεις που καταγράφονται στον κλάδο των τροφίμων: Αυξήθηκαν κατά 25% οι τιμές σε γαλακτοκομικά και αυγά, κατά 23,1% στα έλαια, κατά 19% στα κρέατα, κατά 18,6% στα δημητριακά και κατά 15,7% στα είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού. Αυξημένες ήταν οι τιμές και στα λαχανικά κατά 11%.

Τη ίδια ώρα που οι καταναλωτές στενάζουν, ο κ. Γεωργιάδης συνεχίζει το προσωπικό επικοινωνιακό του σόου. Μετά την ανακοίνωση του νέου σαρακοστιανού «καλαθιού», βγήκε να πραγματοποιήσει «αυτοψία» στη Βαρβάκειο το πρωί της Πέμπτης, με τις κάμερες να τον ακολουθούν καταγράφοντας τις δηλώσεις του.

Ανάμεσα στα άλλα βρήκε ότι οι τιμές είναι 1 με 2 ευρώ κάτω σε σχέση με το 2022 στα σαρακοστιανά προϊόντα, «προκειμένου όλοι να έχουν πρόσβαση σε ένα οικονομικό τραπέζι», λαμβάνοντας άμεση απάντηση από το ΙΝΚΑ.

Σε ανακοίνωσή που εξέδωσε η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας εξαπέλυσε «πυρά» κατά του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, υπενθυμίζοντάς του ότι η Ελλάδα «δεν είναι μόνο η Βαρβάκειος», συγκρίνοντας την επίσκεψή του στην αγορά με γνωστό ανέκδοτο του Χότζα.

«Κύριε υπουργέ και υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, οι τιμές δεν έπεσαν, αλλά ανέβηκαν σε βαθμό που ο κόσμος δεν μπορεί να αγοράσει τα σαρακοστιανά αλλά ούτε καν τα υπόλοιπα προϊόντα της διατροφής του» επισημαίνει το ΙΝΚΑ σε σχετική ανακοίνωση, χαρακτηρίζοντας επικοινωνιακά τεχνάσματα «τα καλάθια του νοικοκυριού και τα επιδόματα φτώχειας».

«Δώστε λύσεις στα πραγματικά προβλήματα του πολίτη καταναλωτή και της κοινωνίας. Το 53% των πολιτών καταναλωτών ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας όπως δείχνουν οι έρευνες της ΓΣΕΒΕΕ, καθώς και ότι έως τις 18 του κάθε μήνα τελειώνουν τα χρήματα», καταλήγει η ανακοίνωση του ΙΝΚΑ προς τον Άδωνι Γεωργιάδη.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra