fbpx

Το «καραβάκι» της Παπουτσάνης πλέει με γερά «πανιά» προς τα… λιμάνια της κερδοφορίας

Το «καραβάκι» της Παπουτσάνης, άφησε πίσω του την… θαλασσοταραχή των σημαντικών ζημιών και των διαδοχικών κεφαλαιακών ενισχύσεων που επιχειρούσε ο όμιλος Δαυίδ, και τώρα  με την αλλαγή του management από τον  έμπειρο CEOΜενέλαου Τασόπουλου πλέει με γερά «πανιά» προς τα… λιμάνια της κερδοφορίας.

Στόχος της διοίκησης της εταιρίας παραμένει η ενίσχυση του κύκλου εργασιών της με παράλληλη διατήρηση ή και μείωση του παραγωγικού κόστους και των λειτουργικών εξόδων, προκειμένου να βελτιώσει την κερδοφορία της. Στον τομέα των επώνυμων προϊόντων (Olivia, Καραβάκι, Natura, Aromatics, κλπ), η εταιρία με το επικαιροποιημένο business plan σχεδιάζει την ενδυνάμωση των brands, μέσω επαναλανσαρίσματος προϊόντων, εισαγωγής νέων κωδικών και τοποθέτησής τους σε νέα σημεία πώλησης.

Στον τομέα των ξενοδοχειακών, αναμένεται αύξηση των εξαγωγών, λόγω διεύρυνσης υφιστάμενων συνεργασιών, ενώ στην εγχώρια αγορά τα πρώτα μηνύματα για τη φετινή τουριστική χρονιά είναι θετικά. Τέλος, στον τομέα των παραγωγών για τρίτους, παραμένει ο στόχος διεύρυνσης των υφιστάμενων και επίτευξης νέων συνεργασιών, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρουσιάζει η αγορά διάφορων τύπων ειδικής σαπωνόμαζας στο εξωτερικό, κατηγορία στην οποία η εταιρεία ενισχύει συνεχώς τα μερίδιά της

Αύξηση κύκλου εργασιών

Αύξηση κατά 15,5% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2016, καθώς ανήλθε στα 18 εκατ. ευρώ έναντι 15,6 εκατ. ευρώ, το 2015. Σύμφωνα με την διοίκηση της «Παπουτσάνης ABEE», η σημαντική αυτή ανάπτυξη προήλθε τόσο από την αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Οι εξαγωγές διαμορφώθηκαν στα 6,5 εκατ. ευρώ -που αντιπροσωπεύει ποσοστό 35,9% του συνολικού κύκλου εργασιών- έναντι 5,5 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης (35,4%).

Από το σύνολο του κύκλου εργασιών, περίπου το 27,2% αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης . Το 38,4% του κύκλου εργασιών αφορά πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά και αναπτύχθηκε κατά 48,6%, σε σχέση με το 2015.

Η ανάπτυξη αυτή προήλθε τόσο από την εγχώρια αγορά, λόγω καλής τουριστικής περιόδου, όσο και από τη διεθνή αγορά, στην οποία δραστηριοποιείται η εταιρεία, κυρίως, μέσω της συνεργασίας της με εταιρεία που κατέχει κυρίαρχη θέση στην παγκόσμια αγορά.

Το μικτό κέρδος, κατά τη χρήση 2016, ανήλθε στα 5 εκατ. ευρώ έναντι 4 εκατ. ευρώ κατά τη χρήση 2015, εμφανίζοντας αύξηση κατά 23,4%.

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra