Το κάζο της ELPEDISOΝ και η στασιμότητα της Watt & Volt
«Στράφι» φαίνεται πως πήγε η πρόσφατη, πολυτελής διαφημιστική καμπάνια της Elpedison, που επιθυμεί να… προσελκύσει πελάτες.
Προφανώς η Universal Media το έκανε… πάλι το θαύμα της, με αποτέλεσμα το μερίδιο αγοράς της εταιρίας ηλεκτρικού ρεύματος μετά τη διαφήμιση αντί να αυξάνεται, συρρικνώνεται, την ώρα που άλλοι ιδιωτικοί πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματος γενικά, «γιγαντώνουν» το μερίδιό τους εις βάρος της ΔΕΗ.
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του Ενεργειακού Χρηματιστηρίου, που δημοσιοποιήθηκαν προ ημερών για το μήνα Ιούνιο, η ΔΕΗ και οι θυγατρικές της έχουν συνολικό μερίδιο αγοράς 67,3%, ενώ από τους εναλλακτικούς προμηθευτές 10 εταιρείες έχουν μερίδια αγοράς της τάξης του 1% και άνω.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα τα εν λόγω στοιχεία του Ενεργειακού Χρηματιστηρίου, το μερίδιο αγοράς της ELPEDISON, παρά τις προσπάθειες από όλες τις πλευρές, έπεσε πλέον κάτω από το 5%, στο 4,87%, και κάθε δυνατή απόπειρα να περάσει στον κόσμο και συγκρατηθεί έστω και λίγο πάνω απ’ αυτό, ήταν χωρίς αποτέλεσμα…
Watt & Volt: Αγκομαχάει…
Είναι, όμως, και η περίπτωση της Watt & Volt που χρήζει περαιτέρω ενδιαφέροντος, καθώς μήνες τώρα η εταιρία προσπαθεί να ξεπεράσει το ουσιαστικό και ψυχολογικό όριο του… 3% μερίδιο αγοράς, όμως παραμένει, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Ενεργειακού Χρηματιστηρίου, στο 2,74%.
Και το περίεργο είναι ότι αυτές οι μειώσεις και η στασιμότητα στις δύο εταιρίες παροχής ηλεκτρικού ρεύματος καταγράφονται, τη στιγμή που, ειδικά το τελευταίο διάστημα, σημειώνεται αυξημένος ρυθμός εισόδου νέων πελατών.