fbpx

Το “Live your myth in GREECE” έγινε «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή»

0

Από τον Αβραμόπουλο στον Κικίλια θα έπρεπε να είναι ο απολογισμός! Επίσης η διαφήμιση της χώρας δεν είναι μόλις 2 ετών αλλά μπορεί και 80 ετών,σε κάθε εκδοχή είναι τουλάχιστον από το 2004! Αλλά έτσι θέλει η πολιτική εξουσία όλα να έχουν γίνει τα τελευταία 2 μόλις χρόνια. Πριν υπήρχε το χάος!

Με το “νέο” μήνυμα της διαφημιστικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή», ολοκληρώθηκε ο απολογισμός της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στον κόσμο που κατάφερε να αναδείξει τη χώρα σε top of the mind τουριστικό προορισμό παγκοσμίως. Τα πεπραγμένα της τετραετίας 2019-2023 και οι επίπονες όσο και εμπνευσμένες προσπάθειες να διατηρηθεί «ζωντανή» η εικόνα της Ελλάδας στη συνείδηση του κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρουσιάστηκαν στον ΕΟΤ,παρουσία του υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, με τη συμμετοχή της προέδρου Άντζελας Γκερέκου και του γενικού γραμματέα ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη. Η πολύτιμη συμβολή του ΕΟΤ καταγράφεται στην εντυπωσιακή ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού τα δύο τελευταία χρόνια, την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων, την προβολή των εμπειριών που προσφέρει η χώρα στον σύγχρονο ταξιδιώτη και τη διάχυση τουριστικού ρεύματος σε λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς (Hidden Gems).

Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλαν καθοριστικά: • Επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε συνολικά 35 αγορές στόχους

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra