Το online συνεχίζει να ανεβαίνει
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η συνεχιζόμενη αύξηση των προϋπολογισμών marketing διοχετεύεται κυρίως στα online εργαλεία.
Περίπου σταθερά καταγράφονται τα offline media (+3), το direct marketing (-3), οι προωθητικές ενέργειες (+5) και οι δημόσιες σχέσεις (+4). Η έρευνα αγοράς κινείται σε σχετικά υψηλότερα επίπεδα (+7), αντανακλώντας ίσως την ανάγκη για πληροφορία σε μια περίοδο αβεβαιότητας. Οι προϋπολογισμοί για τις online ενέργειες παραμένουν σε αυξητική διάθεση, αν και με μειωμένο ενθουσιασμό σε σχέση με την τριετία 2016-2019.
Η πρόθεση των στελεχών marketing να αυξήσουν την επένδυσή τους σε offline media που χαρακτήρισε το 2021, υποχωρεί σημαντικά και επανέρχεται σε επίπεδα συγκράτησης (+3), ενώ η προώθηση πωλήσεων παραμένει θετική (+5), χάνει όμως την ροπή ανάκαμψης των προηγούμενων τριμήνων. Η διάθεση επένδυσης σε ενέργειες Direct Marketing καταγράφεται μειούμενη για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο (-3) ενώ η πρόθεση επένδυσης σε δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων παραμένει σε ουδέτερο έδαφος (+4), υποδηλώνοντας πιθανώς κάποια αμηχανία των στελεχών σε σχέση με την χρησιμότητά τους.
Τέλος, η διάθεση επένδυσης σε έρευνα αγοράς παραμένει θετική (+7).