Η πανδημία φαίνεται πως έφερε κατακόρυφη αύξηση στην χρήση podcast.
Σε έρευνα που έγινε οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι παρακολούθησαν κατά 40% περισσότερο βιντεοταινίες και κατά 20% podcast.
Ακόμα η έρευνα αποκάλυψε πως οι ακροατές των podcast είναι κατά 66% περισσότερο ενημερωμένοι για όσα συμβαίνουν γύρω τους.
Είναι άνθρωποι που μοιράζονται τις ιδέες τους, σε αντίθεση με όσους παρακολουθούν τηλεόραση που είναι περισσότερο «κλειστοί».
Και τέλος, σε ότι αφορά τα διαφημιστικά μηνύματα, οι ακροατές podcast δήλωσαν πως προσέχουν περισσότερο τα διαφημιστικά μηνύματα και είναι πιο «δεμένοι» με τους παραγωγούς του περιεχομένου.
Οι millenials ψηφίζουν podcast.