Το Twitter απέκτησε μειοψηφικό ποσοστό στην εταιρεία ψηφιακής διαφήμισης Aleph
Μειοψηφικό ποσοστό στην εταιρεία ψηφιακής διαφήμισης Aleph Group Inc. απέκτησε το Twitter, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία που έχει βάλει στόχο να εισαχθεί στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ.
Η Aleph δεν αποκάλυψε τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας, ωστόσο σημείωσε ότι η απόκτηση ποσοστού από το Twitter θα βοηθήσει την εταιρεία να επεκτείνει την τεχνολογική εκπαιδευτική πλατφόρμα της, όπως αναφέρει το Reuters.
Η Aleph, η οποία επικεντρώνεται στις αναδυόμενες αγορές, βοηθά μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες να συνδεθούν με διαφημιστές και πελάτες, ενώ στο πελατολόγιό της συγκαταλέγονται η Meta Platforms Inc, η Spotify Technology SA και η LinkedIn που ανήκει στη Microsoft Corp.
Η Aleph, που ιδρύθηκε το 2005 ως IMS Internet Media Services, αποτιμήθηκε στα 2 δισ. δολάρια πέρυσι, αφότου η εταιρεία private equity CVC Capital Partners αγόρασε ποσοστό αξίας 470 εκατ. δολαρίων.
H Aleph έχει υποβάλει από τον Οκτώβριο εμπιστευτικό αίτημα στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς για αρχική δημόσια προσφορά στις ΗΠΑ.