Toyota: Έρχεται το «άγριο» Yaris με 261 ίππους από 1.600 κ.ε.
Επίσημη πρεμιέρα λοιπόν για το GR Yaris, που παίζει και το ρόλο της βάσης ομολογκασιόν για το επόμενο αγωνιστικό Yaris του WRC και για το σκοπό αυτό έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Gazoo Racing αλλά και την Tommi Makinen Racing που εκπροσωπούν την Toyota στο WRC.
Ως εκ τούτου το GR Yaris, το δεύτερο μοντέλο ομολογκασιόν της Toyota μετά την Celica GT-Four του 1999, είναι πραγματικά πολεμικό. Τρίθυρο με μήκος 3,.995 μέτρων, έχει χαμηλωμένη οροφή κατά 91 χιλιοστά που το κάνει να μοιάζει με κουπέ, φουσκωμένα φτερά, παράθυρα χωρίς πλαίσια, εμφατική μάσκα, αεροδυναμικά βοηθήματα και ζάντες 18 ιντσών και δείχνει έτοιμο να πάρει τις ειδικές.
Κινητήρας του είναι ένα ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος turbo 1.618 κυβικών, εξελιγμένος και με την εμπειρία των μηχανικών της Toyota από το WRC, που αποδίδει 261 ίππους και 360 Νm. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων και κινητήριοι τροχοί είναι, όπως προαναφέραμε και οι τέσσερις. Η κατανομή ροπής στους δύο άξονες μπορεί να κυμανθεί από το 100:0 μέχρι και το 0:100, ενώ στην έκδοση Circuit δύο μπλοκέ διαφορικά Torsen, από ένα σε κάθε άξονα, μπορούν να κατανέμουν και τη ροπή σε κάθε έναν τροχό μεμονωμένα. Ο οδηγός πάντως έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης, το Normal στο οποίο η βασική κατανομή ροπής είναι 60:40 μπροστά πίσω, το Sport με 30:70 και το Track με 50:50.
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, χάρη και στην εξαιρετική αναλογία των 4,9 κιλών ανά ίππο το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 5,5 δεύτερα και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ ώρα.
Το πλαίσιο που αποτελεί τη βάση του GR Yaris είναι στην ουσία ένα υβρίδιο, μιας και το εμπρός του μέρος προέρχεται από τo GA-B, στο οποίο βασίζεται και το στάνταρ καινούργιο Yaris και το πίσω από το GA-C που χρησιμοποιείται και στην Corolla. Η λύση αυτή επιλέχθηκε προκειμένου να μπορεί να χωρέσει η τετρακίνηση.