fbpx

Toyota: Πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2021

0

Το 2021 ήταν αναμφισβήτητα μια ακόμα χρονιά γεμάτη προκλήσεις και πρωτόγνωρες καταστάσειςγια την παγκόσμια κοινότητα, κυρίως σε θέματα υγείας και ασφάλειας και, φυσικά, σε ένα συνεχή αγώνα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας. Όλη αυτή η κατάσταση δεν θα μπορούσε να αφήσει αλώβητη και την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αφού, μεταξύ άλλων, σοβαρά προβλήματα προέκυψαν στην εφοδιαστική αλυσίδα, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις στις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων προς τους καταναλωτές.

Στο περιβάλλον αυτό, η Toyota κατάφερε να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στην χώρα μας η μάρκα κατέκτησε για 9η συνεχόμενη χρονιά την 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, με συνολικές ταξινομήσεις 14.559 οχημάτων.

Αναλυτικότερα, σε ότι αφορά την ελληνική αγορά αυτοκινήτου και παρά τα θέματα που προέκυψαν λόγω της πανδημίας Covid-19, η αγορά κινήθηκε με ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 27% αγγίζονταςτις 112.000 μονάδες έναντι των 87.840 της προηγούμενης χρονιάς.

Η Toyota αναδείχθηκε στη κορυφή των επιβατικών με 13.164 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,0% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 1.395 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,4% της αγοράς.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς, Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς, δήλωσε:

“Η εταιρεία μας θέτοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και των συνεργατών της, ανταποκρίθηκε με επάρκεια στις προκλήσεις και τη χρονιά του 2021. Οι επιδόσεις της Toyota, απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τις προτεραιότητές μας, τοποθέτησαν την μάρκα για μία ακόμη χρονιά στη κορυφή της ελληνικής αγοράς με το υψηλότερο μερίδιο όλων, της τάξης του 13,1% (+0.3 π.μ. έναντι του 2020).

“Για το 2022, η μάρκα συνεχίζει την στρατηγική beyond zero προχωρώντας πέρα από το ‘’μηδέν’’, όχι μόνο σε εκπομπές ρύπων, αλλά σε μια ολοκληρωμένη περιβαλλοντική προσέγγιση, που εστιάζει μεταξύ άλλων σε ανακυκλωμένα υλικά στην δομή των οχημάτων, προγράμματα ανακατασκευής και ανακύκλωσης μπαταριών και συλλογή ηλιακής ενέργειας.

“Παράλληλα, τα νέα προϊόντα μας, εμπλουτίζονται ακόμα περισσότερομε την 5η γενιά πλήρους υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4X στην κατηγορία D-SUV, το οποίο πρόκειται να αποτελέσει ένα ακόμα μοντέλο της Toyota στο ταξίδι beyond zero της μάρκας”.

Παράλληλα με την κατάκτηση συνολικά της πρώτης θέσης, τα επί μέρους μοντέλα της Toyota πρωταγωνίστησαν στις κορυφαίες θέσεις σε όλες τις κατηγορίες. Συγκεκριμένα τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους, ήταν:
•    Το Aygo, με 2.473 ταξινομήσεις και μερίδιο 22% στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις)
•    Το Yaris, με 4.747 ταξινομήσεις και μερίδιο 7,8% στην κατηγορία Β (1η θέση σε πωλήσεις)
•    Το Corolla με 2.118 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 1η θέση στην κατηγορία C
•    Το C-HR, με 2.934 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 1η θέση στην κατηγορία C-SUV
•    Το RAV4, με 444 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 3η θέση στην κατηγορία D-SUV

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra