fbpx

Turkish Airlines: Aποκλειστική χορηγία στο CNN

0

Η Turkish Airlines είναι ο αποκλειστικός χορηγός της νέας τηλεοπτικής εκπομπής του CNN International, «Quest’s World of Wonder», στο πλαίσιο μιας νέας τηλεοπτικής και digital καμπάνιας που απευθύνεται σε όσους ταξιδεύουν είτε για επαγγελματικούς λόγους (business travellers) είτε για λόγους αναψυχής (leisure travellers). Στόχος της καμπάνιας αυτής είναι να ενισχύσει την εικόνα της Turkish Airlines ως κορυφαίας διεθνούς αεροπορικής εταιρείας , που πετά σε περισσότερες χώρες και σε διεθνείς προορισμούς από οποιαδήποτε άλλη.

Ξεκινώντας από αυτή την εβδομάδα σε συνεργασία με το CNN International Commercial (CNNIC) και στο πλαίσιο της χορηγίας του «Quest’s World of Wonder», τα διαφημιστικά billboards της Turkish Airlines θα προβάλλονται σε κάθε τηλεοπτικό επεισόδιο της νέας καθηλωτικής ταξιδιωτικής σειράς. Κάθε μήνα, η 30 λεπτη σειρά του CNN Vision ακολουθεί τον μοναδικό Richard Quest, καθώς επισκέπτεται ένα διαφορετικό προορισμό, εξερευνά το DNA του, και προσπαθεί να ανακαλύψει τι είναι αυτό που δίνει ζωή σε μια πόλη και τους ανθρώπους που ζουν σε αυτήν. Η χορηγία περιλαμβάνει επίσης πρωτοποριακή και κομψή τοποθέτηση προϊόντων που ενσωματώνει διακριτικά την Turkish Airlines στους τίτλους της σειράς, συνδέοντας το CNN και την Turkish Airlines στο κοινό τους πάθος για ταξίδια.

Όσον αφορά το digital στοιχείο της καμπάνιας, η Turkish Airlines έχει την αποκλειστική διαφήμιση μέσω ενός ειδικού ιστοτόπου στο CNN Travel για τη σειρά, καθώς και πρόσθετο περιεχόμενο για τις πόλεις που εξερευνά ο Quest. Επιπλέον, εκστρατεία για το brand της Turkish Airlines θα τρέξει σε διάφορες τηλεοπτικές και digital πλατφόρμες του CNN στη διάρκεια της φετινής χρονιάς.

«Αυτή η συνεργασία αποτελεί ένα συναρπαστικό συνδυασμό ποιοτικού περιεχομένου, καινοτόμων δημιουργικών λύσεων και έξυπνης χρήσης των διαφόρων τηλεοπτικών και digital πλατφορμών του CNN», δήλωσε ο Rani Raad, Πρόεδρος του CNN International Commercial. «Η Turkish Airlines έχει μια εντυπωσιακή ιστορία να πει για τις διαρκώς αυξανόμενες υπηρεσίες της προς τους πελάτες, και είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που μέσω αυτού του προγράμματος της δίνουμε την ευκαιρία να μοιραστεί αυτή την ιστορία με τον κόσμο μέσω των διαφόρων καναλιών του CNN. Καθώς το CNN συνεχίζει να ανοίγει νέους δρόμους στον κλάδο, είναι χαρά μας να συνεργαζόμαστε με εταιρείες όπως η Turkish Airlines που είναι πρόθυμοι να πειραματιστούν με νέες ιδέες και να προχωρήσουν πέρα από τις παραδοσιακές διαφημιστικές λύσεις».

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, κ. İlker Aycı προσέθεσε: «Έχουμε μια ισχυρή μακρoχρόνια σχέση με το CNN και γνωρίζαμε ότι η σειρά θα είναι σε ασφαλή χέρια με έναν έμπειρο ταξιδιώτη όπως ο Richard Quest. Η σειρά ήταν μια λογική επιλογή για εμάς, με δεδομένες τις συνέργειες ως προς την παγκόσμια απήχηση, την εμβέλεια και το κοινό. Επιπλέον, με την επικείμενη λειτουργεία του Istanbul New Airport, περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ μπορούν να ταξιδέψουν με την Turkish Airlines. Πετάμε σε 304 προορισμούς σε όλο τον κόσμο και οι 13 προορισμοί που επέλεξε ο Richard για αυτή τη σειρά προσφέρουν μια αντιπροσωπευτική εικόνα των ποικίλων εμπειριών. Ελπίζουμε οι θεατές να απολαύσουν αυτή την ποικιλία και να εμπνευστούν για να διευρύνουν τον κόσμο τους».

Σχετικά με την Turkish Airlines:
Ιδρύθηκε το 1933 με στόλο μόλις πέντε αεροπλάνα, μέλος της Star Alliance, η Turkish Airlines, μία αεροπορική εταιρεία 4 αστέρων, έχει στόλο 325 αεροσκαφών (επιβατηγά και φορτηγά) που εκτελούν πτήσεις προς 304 προορισμούς σε όλο τον κόσμο, 255 διεθνείς και 49 εσωτερικούς. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Turkish Airlines μπορείτε να βρείτε στο www.turkishairlines.com καθώς και στα social media Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin, και Instagram.

Σχετικά με το CNN International Commercial:
Το CNN International Commercial (CNNIC) είναι το τμήμα της Turner International, το οποίο είναι υπεύθυνο για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του CNN εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών. Όλες οι εμπορικές δραστηριότητες για brands όπως το CNN International, το CNN en Español, το CNN Arabic, το CNN Style, το CNNMoney και το Great Big Story ανήκουν σε αυτό το τμήμα. Συμπεριλαμβάνονται οι διαφημιστικές πωλήσεις, οι συνεργασίες για χορηγίες, η δημιουργία εμπορικού περιεχομένου, η πώληση περιεχομένου, η άδεια χρήσης του brand, ο καταμερισμός και οι εκτός έδρας λειτουργίες, η ανάπτυξη των επιχειρήσεων και το marketing για τον κορυφαίο παγκόσμιο πάροχο διεθνών ειδήσεων. Το CNNIC είναι ένας παγκοσμίου φήμης ηγέτης στον τομέα των πωλήσεων στο χώρο της διαφήμισης και η χρήση του βραβευμένου εμπορικού περιεχομένου που παράγεται από το δημιουργικό τμήμα της, μέσω της προηγμένης χρήσης δεδομένων και ψηφιακών δυνατοτήτων της, έχει οδηγήσει σε ισχυρές και διαρκείς εταιρικές σχέσεις με πολλά αναγνωρίσιμα brands. Το τμήμα πωλήσεων και δικαιωμάτων περιεχομένου έχει περισσότερους από 1.000 συνεργάτες, από την άδεια χρήσης του brand του CNN έως τη διανομή περιεχομένου καθώς και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών. Το CNNIC έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο, με βασικούς κόμβους στο Λονδίνο, το Χονγκ Κονγκ και το Μαϊάμι. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο http://commercial.cnn.com
Σχετικά με την Star Alliance:
Το δίκτυο Star Alliance ιδρύθηκε το 1997 ως η πρώτη διεθνής αεροπορική συμμαχία για να προσφέρει παγκόσμια πρόσβαση, αναγνώριση και ομοιογενείς υπηρεσίες στους ταξιδιώτες, ανά τον κόσμο. Η αποδοχή της από την αγορά έχει αναγνωριστεί με πολλές βραβεύσεις, μεταξύ των οποίων “Air Transport World Market Leadership” και “Best Airline Alliance”, από το Business Traveller Magazine αλλά και την Skytrax. Οι αεροπορικές εταιρείες μέλη είναι οι: Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI και United. Συνολικά, το δίκτυο της Star Alliance προσφέρει σήμερα πάνω από 18.800 καθημερινές πτήσεις σε 1.317 αεροδρόμια και 193 χώρες. Περαιτέρω πτήσεις ανταπόκρισης προσφέρονται από τον Connecting Partner της Star Alliance, Juneyao Airlines.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra