fbpx

Unilever: Όχι στη διαφήμιση σε παιδιά κάτω των 16 ετών

0 125

Η Unilever ανακοίνωσε τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της για το marketing που απευθύνεται σε παιδιά.

Η εταιρεία θα σταματήσει την προώθηση και τη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών, τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θέτοντας τα πρότυπα για τον διαρκώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο. Οι δεσμεύσεις της Unilever, με τις οποίες ηγείται της προσπάθειας για καλο marketing, είναι:

  • Δεν θα στοχεύει καμπάνιες διαφήμισης ή social media marketing σε παιδιά κάτω των 16 ετών.
  • Δεν θα συλλέγει ούτε θα αποθηκεύει δεδομένα παιδιών κάτω των 16 ετών.
  • Δεν θα χρησιμοποιεί influencers ή διάσημα πρόσωπα που είναι κάτω των 16 ετών ή απευθύνονται κυρίως σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών.
  • Θα είναι σαφής και εμφανής η γνωστοποίηση των δεσμεύσεών της σε άτομα που ασκούν επιρροή σε αυτές τις ηλικίες.
  • Θα συνεχίσει να αποφεύγει την προώθηση των εμπορικών σημάτων ή των προϊόντων στα σχολεία, με εξαίρεση τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα.

Οι δεσμεύσεις θα ισχύουν σε όλα τα τροφιμα και αναψυκτικα της Unilever και η εφαρμογή τους θα καθοδηγείται από την ομάδα παγωτού.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More