V+O: Έχασε (και) την Eurolife FFH
Χρυσές δουλειές έκανε επί ΣΥΡΙΖΑ, τον έναν πελάτη μετά τον άλλον χάνει η V+O επί των ημερών Μητσοτάκη. Παράδοξο; Ίσως ναι, ίσως και όχι.
Ο OLAFios σας τα λέει από πέρυσι το καλοκαίρι. Κάτι η επιμονή της εταιρείας σε τακτικές του χθες και η δυσκολία της να προσαρμοστεί στα δεδομένα που διαρκώς αλλάζουν, κάτι ορισμένοι άσπονδοι “φίλοι” του ΘουΒου στο Μαξίμου που κάθε τόσο της κάνουν… χαλάστρα, τα πράγματα έχουν αρχίσει και ζορίζουν για το γνωστό PR agency.
Τελευταία απώλεια η ασφαλιστική Eurolife FFH, που από την 1η Απριλίου ξεκίνησε συνεργασία για θέματα επικοινωνίας και media relations με τη SocialDoo.