fbpx

Valuelenz: Μια ελληνική startup εισάγει τους πελάτες στο hybrid commerce

0 87

Η ελληνική startup Valuelenz που δραστηριοποιείται στο retail tech, εισάγει τους πελάτες μεγάλων αλυσίδων και επιχειρήσεων του λιανεμπορίου στο hybrid commerce.

Η εταιρεία μέχρι στιγμής έχει κινηθεί σε αγορές όπως η Κύπρος και η Ελλάδα και πλέον στοχεύει να επεκταθεί και σε άλλες αγορές αναζητώντας χρηματοδότηση.

Η Valuelenz είναι μια Startup Υβριδικού Εμπορίου που επιτρέπει στα φυσικά καταστήματα να αποκτήσουν μια σειρά από ψηφιακές δυνατότητες που δημιουργούν νέους τρόπους για να πραγματοποιούν οι πελάτες τις αγορές τους.

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Πάνο Κωνσταντινίδη και την Τζένη Ταντίδου και υλοποιεί καινοτόμες λύσεις, που βοηθούν τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να προσφέρουν αγορές συνδεδεμένες, προσωπικές και ευχάριστες, όπου κι αν ψωνίζουν οι καταναλωτές. Παρέχει δυνατότητες από τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο σε μια ενιαία αγοραστική «phygital» εμπειρία υβριδικού εμπορίου, στο πλαίσιο των αλλαγών που έχουν επιφέρει οι ψηφιακές τεχνολογίες.

Η εταιρεία ήδη βρίσκεται κοντά στην υπογραφή με τρεις μεγάλες εταιρείες στην χώρα μας από τον χώρο της ενέργειας, των ηλεκτρονικών ηλεκτρικών αλλά και της μόδας.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσημης παρουσίασης της εταιρείας στους εκπροσώπους του Τύπου ο Πάνος Κωνσταντινίδης, συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Valuelenz τόνισε ότι πλέον στόχος είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και η επέκταση των δραστηριοτήτων της και σε αγορές του εξωτερικού, κάτι που θα πετύχουν με κεφάλαια που θα προκύψουν είτε μέσα από στρατηγικό επενδυτή, είτε μέσω χρηματοδότησης.

Τα σχέδια της Valuelenz για την επέκταση των δραστηριοτήτων της και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, διαφαίνεται και από το γεγονός ότι ήδη υποστηρίζονται 26 γλώσσες.

Η πλατφόρμα της Valuelenz συνδέει τον κόσμο των online αγορών με εκείνον των offline και δημιουργεί μια ενιαία εμπειρία αγορών, όπου κι αν ψωνίζει κανείς. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες του cloud και χωρίς να χρειάζεται ο καταναλωτής να «κατεβάσει» οποιαδήποτε εφαρμογή, η επιχείρηση λιανικής που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της Valuelenz μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες όπως:

-Online αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα με τη χρήση QR κωδικών και barcodes.
-Self-checkout και παράκαμψη της αναμονής σε ουρές.
-Προσωποποιημένες και αποκλειστικές προσφορές.
-Quick shopping (μπαίνω, σκανάρω, πληρώνω, και φεύγω γρήγορα, και μου στέλνουν τα προϊόντα σπίτι).
-Click & collect από τον ίδιο τον καταναλωτή ή click & deliver.
-Άμεση παροχή πληροφοριών για προϊόντα όταν βρίσκεται στο φυσικό κατάστημα, είτε είναι στο e-shop της επιχείρησης.
-Personal video shopping με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).

Η πλατφόρμα δίνει επιπλέον τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συγκεντρώνουν περισσότερα δεδομένα για τη συμπεριφορά των πελατών τους και τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούν τις αγορές τους, ειδικά στον φυσικό κόσμο, και περιλαμβάνει εργαλεία ανάλυσης των δεδομένων, ακόμη και προτού οι πελάτες καταλήξουν στην αγορά.

Την πλατφόρμα της Valuelenz αξιοποιούν αλυσίδες στην Ελλάδα (MediaMarkt) και την Κύπρο (ERA Department Stores, SPAR Cyprus), οι οποίες είδαν εντυπωσιακά αποτελέσματα, όσον αφορά τη βελτίωση της εμπειρίας των αγορών που έκαναν οι πελάτες τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More