Βασιλόπουλος: Έπεσε επίπεδο
Από το Α στο Β επίπεδο…
Προσπαθώντας να αντιμετωπίσει την Lidl, έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο της γερμανικής εταιρείας. Τόσο ως προς την ποιότητα των προϊόντων της, όσο και στην επικοινωνιακή της προσέγγιση με την αγορά και τον καταναλωτή. Αντί να κτίσει πάνω στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ποιότητας των προϊόντων της και στην ευρεία γκάμα της, πάει να “πουλήσει” στον κόσμο την φθήνια και τον παρά. Και με διαφημιστικό τρόπο εντελώς ιλαρό.
Για γέλια δηλαδή, αν δεν κατάλαβαν οι φίλοι μας οι βέλγοι.