Βlack Friday: Στα 3 δισ. ευρώ ο τζίρος – Ενισχύθηκε 5% από το 2018
Ελαφρά ενισχυμένος, αν και όχι με μεγάλη άνοδο ήταν ο τζίρος της Black Friday και της Cyber Monday σε όλη την Ελλάδα τις προηγούμενες ημέρες των προσφορών.
Σύμφωνα με στοιχεία του προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής Βασίλη Κορκίδη, ο Έλληνας καταναλωτής ξόδεψε κατά μέσο όρο από 180 έως 200 ευρώ, ενώ ο συνολικός τζίρος προσέγγισε τα 3 δισ. ευρώ.
Κατά την περίοδο αυτή, το μεγαλύτερο τζίρο κατέγραψαν οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών και ηλεκτρονικών ειδών στο λεκανοπέδιο της Αττική και ακολούθησαν τα πολυκαταστήματα υπόδησης, καλλυντικών και γενικότερα οι πωλήσεις επώνυμων ειδών.
Τα, δε, ρούχα και τα παπούτσια παρέμειναν και φέτος η δημοφιλέστερη αγορά των Ελλήνων καταναλωτών.
Αυτό που πρέπει να επισημανθεί, εξάλλου, είναι η άνοδος του e-commerce, καθώς το 2019 τα «χτυπήματα» για online αγορές σχεδόν διπλασιάστηκαν από πέρυσι, που σημαίνει ότι αρκετοί προτίμησαν τις αγορές μέσω διαδικτύου.