Vodafone: Εκεί ξέρουμε τι γίνεται
Από καθηγητή πανεπιστημίου προέρχεται η επώνυμη καταγγελία.
Άλλα του πρότεινε η εταιρεία μέσω του call center της, άλλα το κατάστημα. Διαφωνούσαν στις προσφορές στον παλιό πελάτη τους.
Ο δυστυχής καθηγητής που ακόμα παραδόξως εμπιστεύεται την Vodafone δέχτηκε μια πρόταση- προσφορά από το call center. Πηγαίνοντας στο κατάστημα της γειτονιάς του στα βόρεια προάστια για να υπογράψει την σύμβαση, η υπάλληλος σε αυτό του είπε εντελώς άλλα σχετικώς με την προσφορά αυτή.
“Συνεννοηθείτε μεταξύ σας” τους απάντησε ο έκπληκτος πελάτης της εταιρείας “και άμα βγάλετε άκρη τότε πείτε μου ποια… Vodafone έχει δίκιο”.
Στο Λονδίνο έτσι κάνουν στην “μαμά”, κύριε Μπρουμίδη; Χάρης κι αυτός.