fbpx

Volkswagen: “Κλατάρει” επίσης και σε Κίνα – ΗΠΑ

0

Λόγω της χαμηλής ζήτησης για αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Volkswagen και ο συνεργάτης της SAIC πιθανώς να κλείσουν ένα εργοστάσιο στην Κίνα. Στις ΗΠΑ, η αυτοκινητοβιομηχανία χρειάστηκε να σταματήσει την παραγωγή του ID.4.

Τα προβλήματα στην Κίνα

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης πέφτουν στη χώρα, ενώ τα λεγόμενα νέα ενεργειακά οχήματα (NEV) κυριαρχούν στις πωλήσεις. Περίπου 1,1 NEV πωλήθηκαν στην Κίνα τον Αύγουστο, με το μερίδιο NEV να ξεπερνάει το 45%.

Το ερώτημα παραμένει για το εάν η αυτοκινητοβιομηχανία θα καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μπορεί η Volkswagen να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο; Το 2018, η VW εξακολουθούσε να καταγράφει λειτουργικά κέρδη άνω των 4,6 δισεκατομμυρίων ευρώ από τις κοινοπραξίες της στην Κίνα με τις FAW και SAIC στον ισολογισμό της. Το πρώτο εξάμηνο του 2024, ήταν λιγότερο από ένα δισεκατομμύριο ευρώ, σχεδόν το ένα τρίτο λιγότερο από την ίδια περίοδο του 2023.

Καθώς οι Όμιλοι πωλούν όλο και λιγότερους κινητήρες καύσης στην Κίνα, μπορεί να κλείσει το εργοστάσιο της Ναντζίνγκ. Η παραγωγή της οικογένειας Passat θα μπορούσε να μεταφερθεί σε άλλο εργοστάσιο, δήλωσε ένας από τους γνώστες του πρακτορείου ειδήσεων Reuters. Το Bloomberg, το οποίο ανέφερε για πρώτη φορά την κίνηση, γράφει ότι το εργοστάσιο θα μπορούσε να κλείσει ήδη από το επόμενο έτος. Άλλα άτομα που γνωρίζουν το θέμα είπαν στο πρακτορείο ειδήσεων ότι το εργοστάσιο δεν ήταν προς συζήτηση.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, η VW και ο συνεργάτης της SAIC εξετάζουν το ενδεχόμενο μείωσης της παραγωγής των οχημάτων της με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Κίνα, γεγονός που δείχνει τη δύσκολη θέση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σύμφωνα με δήλωση της VW China που στάλθηκε στο Bloomberg, η αυτοκινητοβιομηχανία «μεταμορφώνει επίσης την παραγωγή οχημάτων και τα εργοστάσια εξαρτημάτων βήμα προς βήμα». Ωστόσο, το πρακτορείο ειδήσεων σημειώνει επίσης ότι η επαναξιολόγηση της VW για το «κινεζικό της αποτύπωμα καθώς σταθμίζει το κλείσιμο των εργοστασίων στο σπίτι, [τονίζει] τις περίπλοκες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει η εταιρεία για να παραμείνει μπροστά σε μια επικίνδυνη και άνιση παγκόσμια μετάβαση μακριά από τα οχήματα με ορυκτά καύσιμα. ”

Υπάρχει φως στο τέλος του τούνελ για τον Γερμανό κατασκευαστή; Ο Όμιλος Volkswagen σημείωσε αύξηση 45 τοις εκατό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα το πρώτο εξάμηνο του 2024, καταδεικνύοντας πόσο σημαντική είναι η αγορά. Έχει επανειλημμένα τονίσει τη στρατηγική της «Στην Κίνα, για την Κίνα». Τα μελλοντικά οχήματα δεν θα κατασκευάζονται μόνο στην Κίνα, αλλά θα αναπτύσσονται και εκεί χρησιμοποιώντας τοπικές τεχνολογίες για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών – εξ ου και, για παράδειγμα, η συνεργασία με την Xpeng.

Τον Ιούλιο, η VW και η SAIC υπέγραψαν μια σειρά συμφωνιών τεχνικής συνεργασίας για νέα προϊόντα ως μέρος της κινεζικής κοινοπραξίας τους. Αυτά περιλαμβάνουν την ανάπτυξη δύο πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων και τριών plug-in υβριδικών μοντέλων στην Κίνα και τη Γερμανία, τα οποία θα κυκλοφορήσουν από το 2026. Η Audi και η SAIC φέρεται να παρουσιάσουν το πρώτο τους μοντέλο που θα αναπτυχθεί από κοινού τον Νοέμβριο.

Καμπάνια ανάκλησης στις ΗΠΑ

Προβλήματα υπάρχουν και σε εργοστάσιο του Ομίλου Volkswagen στις ΗΠΑ. Η VW αναστέλλει προσωρινά την παραγωγή του μοντέλου ηλεκτρικού αυτοκινήτου ID.4 στην Chattanooga (Tennessee) και βγάζει περίπου 200 υπαλλήλους στο εργοστάσιο σε άδεια από τις 23 Σεπτεμβρίου. Αυτό έρχεται μετά από μια σημαντική ανάκληση και διακοπή πωλήσεων για το ID.4 λόγω δυνητικά ελαττωματικών λαβών θυρών, που μπορεί να προκαλέσουν το άνοιγμα των θυρών κατά την οδήγηση.

Σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), το νερό μπορεί να διεισδύσει στις ηλεκτρονικές χειρολαβές των θυρών, να βραχυκυκλώσει την πλακέτα του κυκλώματος και να ανοίξει τις πόρτες κατά την οδήγηση. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει λύση στο πρόβλημα. «Μετά από εκτενή έλεγχο, ως απάντηση στη διακοπή της πώλησης του ID.4, θα αναστείλουμε προσωρινά την παραγωγή του οχήματος στο εργοστάσιο της Volkswagen Chattanooga μέχρι να είναι διαθέσιμη μια θεραπεία», δήλωσε στο Drive εκπρόσωπος της Volkswagen.

Ο εκπρόσωπος τόνισε επίσης: «Αυτή η διαταραχή σε καμία περίπτωση δεν αλλάζει τη δέσμευσή μας στο ID.4 και το αυξανόμενο χαρτοφυλάκιό μας των BEV. Το ID.4 παραμένει ένα από τα ηλεκτρικά οχήματα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Αμερική».

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra