Βόλος: Νέες εξελίξεις. Ο Σαββίδης παίρνει το λιμάνι
Περιμένει τις αντιδράσεις της Goldair και πιθανή προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Mία σημαντική νομική εξέλιξη είχαμε χθες για το Λιμάνι του Βόλου αφού η Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΣ) απέρριψε την προσφυγή της Goldair, που αφορούσε στην πώληση του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Βόλου στον αντίστοιχο της Θεσσαλονίκης, που
ελέγχει ο Ιβάν Σαββίδης. Η μοναδική περίπτωση να χαλάσει το deal είναι να προσφύγει η Goldair στο Συμβούλιο της Επικρατείας και να κερδίσει την υπόθεση. H Goldair είχε προσφύγει στην ΕΑΔΗΣΥ κατά της διαδικασίας πώλησης του 67% του λιμανιού του Βόλου από το ΤΑΙΠΕΔ, κάνοντας λόγο για «σύγκρουση συμφερόντων», με την Αρχή να δηλώνει αναρμόδια για να εκδικάσει την ένσταση. Τώρα φαίνεται ότι θα προσφύγει στο ΣτΕ για μία τελεσίδικη απόφαση. Όμως σύμφωνα με ρεπορτάζ που κάναμε με ανώτατο στέλεχος του ΟΛΘ , η υπόθεση είναι πολύ καλά ‘δεμένη’ και οι πιθανότητες να περάσει το Λιμάνι του Βόλου στον ΟΛΘ είναι πάνω από 90%. Την τελική απόφαση θα ανακοινώσει το ΤΑΙΠΕΔ
Η σύμβαση παραχώρησης
Εάν τελεσιδικήσει η υπόθεση, θα ακολουθήσει η σύμβαση παραχώρησης στον ΟΛΘ. Η εξέλιξη αυτή θα δημιουργήσει ένα ενιαίο σύνολο υποδομών που θα συνδέσει όχι μόνο Βόλο με Θεσσαλονίκη αλλά ολόκληρη τη βιομηχανική και αγροτική Θεσσαλία με την Βόρειο Ελλάδα και τα νησιά του Βορείου Αιγαίου αλλά θα αναβαθμίσει και τον τομέα της κρουαζιέρας μετά τα έργα υποδομών.
Η αναγκαιότητα επενδύσεων και εκσυγχρονισμού του Λιμανιού του Βόλου
Σε ότι αφορά το θέμα των επενδύσεων στο Λιμανι του Βόλου, ο διευθύνων σύμβουλος του Λιμανιού του Βόλου κ. Σωκράτης Αναγνώστου δήλωσε χαρακτηριστικά στην ΕΡΤ “Όταν πλέον θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες, ο επενδυτής θα αναπτύξει το λιμάνι και θα ανοίξει τον δρόμο να γίνουν σημαντικές επενδύσεις και να χρηματοδοτηθούν υποδομές που απαιτούνται. Η στασιμότητα που υπάρχει στο λιμάνι σχετίζεται με το γεγονός των όρων και προϋποθέσεων που παραχωρείται στον επενδυτή.
«Το ΤΑΙΠΕΔ μας άνοιξε κάποιες πόρτες για βελτίωση του λιμανιού αλλά όχι πολλά πράγματα».
Ανακηρύχθηκε επίσης ο μειοδότης του διαγωνισμού για την εκβάθυνση του λιμανιού και στο επόμενο 15νθήμερο θα υπογραφεί η σύμβαση και θα γίνει γνωστό πότε το πρώτο μέρος των έργων θα ξεκινήσει, ειδικά στον προβλήτα που δένουν τα κρουαζιερόπλοια, για να γίνουν συμφωνίες με τις εταιρείες που έχουν ακυρώσει τις αφίξεις για το 2024 να μπει το λιμάνι στις αφίξεις για το 2025. «Είναι πολλά τα σημεία που θα γίνουν εκβαθύνσεις καθώς τα 700.000 κυβικά λάσπης δεν έχουν πάει σε ένα σημείο»,