fbpx

Βρετανία: Πρόστιμο 5,4 εκατ. στερλίνων στη Volkswagen για κακομεταχείριση δανειοληπτών

Η βρετανική χρηματοοικονομική μονάδα της Volkswagen δέχθηκε πρόστιμο 5,4 εκατομμυρίων λιρών (7 εκατομμύρια δολάρια) για κακομεταχείριση δανειοληπτών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, δήλωσε η Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η Volkswagen Financial Services (Ηνωμένο Βασίλειο) θα καταβάλλει επίσης 21,5 εκατομμύρια λίρες ως αποζημίωση σε περίπου 110.000 πελάτες που μπορεί να έχουν υποστεί βλάβη λόγω των πρακτικών της μεταξύ Ιανουαρίου 2017 και Ιουλίου 2023, ανέφερε η FCA σε δήλωση τη Δευτέρα.

“Η Volkswagen Finance χειροτέρευσε τις δύσκολες προσωπικές καταστάσεις παραλείποντας να εξετάσει τι μπορεί να χρειάζονταν όσοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες”, δήλωσε η Therese Chambers, κοινή εκτελεστική διευθύντρια επιβολής και εποπτείας της αγοράς στην FCA. “Αυτό το πρόστιμο και η επανόρθωση θα πρέπει να στείλουν σαφή μηνύματα στους δανειστές ότι πρέπει να υποστηρίζουν όσους αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες”.

Οι πελάτες που καθυστερούσαν στις πληρωμές για το αυτοκίνητό τους δεν είχαν επιλογές για να αντιμετωπίσουν τα χρέη τους και το προσωπικό υιοθέτησε μια άκαμπτη προσέγγιση στα προβλήματα, σύμφωνα με την έρευνα της FCA. Οι πράκτορες εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας “έδειχναν έλλειψη ενσυναίσθησης και επαγγελματισμού κατά τη διάρκεια τηλεφωνικών κλήσεων”, για παράδειγμα γελώντας με λάθη των πελατών, πρόσθεσε η ρυθμιστική αρχή.

Η εταιρεία χρέωνε ακόμη και τέλος ανάκτησης 252 λιρών όταν ένα αυτοκίνητο κατάσχετο “με ελάχιστη εξέταση του τρόπου πληρωμής αυτών των τελών”, είπε η FCA. Το προσωπικό δεν κατέγραφε με συνέπεια παράπονα, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες δεν μάθαιναν για τα δικαιώματά τους για περαιτέρω βοήθεια.

Οι περισσότεροι από τους πελάτες που επηρεάστηκαν από τις πρακτικές αυτές έχουν ήδη λάβει 17,8 εκατομμύρια λίρες ως αποζημίωση, σύμφωνα με τη ρυθμιστική αρχή.

“Αναγνωρίζουμε τις ελλείψεις μας σε αυτές τις προηγούμενες περιπτώσεις και έχουμε κάνει σημαντικές προσαρμογές τα τελευταία χρόνια για να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε πάντα το σωστό επίπεδο υπηρεσιών”, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση που εστάλη μέσω email.

“Βρισκόμαστε στη διαδικασία ολοκλήρωσης των προσπαθειών αποκατάστασης, καθώς συνεχίζουμε να παρέχουμε πληρωμές υπεραξίας σε πελάτες που επηρεάστηκαν και ζητούμε συγγνώμη για οποιαδήποτε ζημία προκλήθηκε”.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra