YouTube: Σχεδιάζει νέο «ηλεκτρονικό κατάστημα» για πολλαπλές υπηρεσίες streaming
Το YouTube φέρεται να σχεδιάζει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του οποίου ο χρήστης θα μπορεί να αγοράζει συνδρομές για διαφορετικές υπηρεσίες ροής περιεχομένου.
Όπως αποκαλύπτει η Wall Street Journal,η πλατφόρμα ροής περιεχομένου (streaming) που ανήκει στην Google (Alphabet), σχεδιάζει την εν λόγω λειτουργία τουλάχιστον τους τελευταίους 18 μήνες και επί του παρόντος βρίσκεται σε συζητήσεις με πιθανές συνεργαζόμενες εταιρείες.
Σημειώνεται ότι το YouTube δίνει ήδη στους συνδρομητές ροής τηλεόρασης με 65 δολάρια το μήνα την επιλογή να προσθέσουν πρόσβαση σε επιπλέον υπηρεσίες, όπως το HBO Max. Το επερχόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα, ωστόσο, προφανώς θα δώσει στους χρήστες έναν τρόπο να αγοράσουν υπηρεσίες ροής «a la carte» από την κύρια εφαρμογή YouTube.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της WSJ, το YouTube εμφανίζει την πλατφόρμα του ως έναν εξαιρετικό τρόπο για τις εταιρείες να εμπορεύονται τις υπηρεσίες ροής τους, καθώς οι θεατές μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν τρέιλερ στον ιστότοπο ή την εφαρμογή του και στη συνέχεια να πληρώσουν εύκολα για μια συνδρομή.
Διαμοιρασμός κερδών
Οι συνεργαζόμενες εταιρείες πιθανότατα θα πρέπει να μοιράζονται τα κέρδη τους με το YouTube για αγορές που πραγματοποιούνται εντός της πλατφόρμας. Το YouTube, λέει η δημοσίευση, ήδη συζητά πώς θα μοιράζει τα έσοδα από συνδρομές μαζί τους, αν και οι όροι διαφέρουν για κάθε συνεργάτη.
Ακόμη και με την προοπτική να χρειαστεί να μοιραστούν τα έσοδα με τους συνεργάτες τους, οι περισσότερες υπηρεσίες ροής φαίνονται ανοικτές στην ιδέα συνεργασιών ή ομαδοποίησης των υπηρεσιών τους.
Ο διευθύνων σύμβουλος του δικτύου Starz, Τζέφρι Χιρς, δήλωσε στη Wall Street Journal ότι η ομαδοποίηση των υπηρεσιών ροής με άλλους παίκτες δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες.
Επίσης, θέτει τις προσφορές των παρόχων μπροστά σε περισσότερους ανθρώπους και κάνει τους συνδρομητές λιγότερο πιθανό να ακυρώσουν.
Ενιαία πλατφόρμα για διαχείριση πολλών συνδρομών
Στην περίπτωση του YouTube, η εφαρμογή χρησιμοποιείται ήδη ευρέως και θα μπορούσε να παρέχει στους χρήστες που πληρώνουν μια ενιαία πλατφόρμα για τη διαχείριση πολλών συνδρομών.
Για τους παρόχους ροής, το να κάνουν τις υπηρεσίες τους πιο εύκολα και εύκολα διαθέσιμες θα μπορούσε να τους βοηθήσει να επιβιώσουν από αυτό που οι αναλυτές πιστεύουν ότι θα είναι μια δύσκολη χρονιά με απώλεια σημαντικού αριθμού χρηστών.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, οι New York Times ανέφεραν ότι η Walmart Inc είχε συνομιλίες με εταιρείες μέσων ενημέρωσης, προκειμένου να συμπεριλάβει στην υπηρεσία των μελών της ανάλογες εφαρμογές ροής.