fbpx

Υψηλοί τόνοι στη Βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου Παππά

0

Υψηλοί τόνοι κυριαρχούν στην συζήτηση των συναρμόδιων Επιτροπών της Βουλής για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, που ρυθμίζει θέματα τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, καθιερώνει τον γραμμωτό κώδικα (barcode)  στις εφημερίδες, συστήνει Μητρώο για τον περιφερειακό τύπο και δημιουργεί το θεσμικό πλαίσιο για την οπτικο-ακουστική παραγωγή.

“Με το νομοσχέδιο διορθώνουμε κακώς κείμενα μιας ολόκληρης εποχής, βάζοντας ορθούς αλλά και σύγχρονους κανόνες λειτουργίας, η αγορά και  η πώληση διαφημιστικού χρόνου θα γίνεται μέσω πλατφόρμας, η οποία θα υλοποιηθεί από ανάδοχο που θα προκύψει από διεθνή διαγωνισμό και θα ορίζεται από το ΕΣΡ” τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παπάς, ο οποίος σχολιάζοντας την θέσπιση του barcode στις εφημερίδες έκανε λόγο για μια προσπάθεια που θα προωθήσει τη διαφάνεια, ενώ απέρριψε τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης ότι η κυβέρνηση επιχειρεί να ελέγξει την ενημέρωση, λέγοντας ότι θα υπάρξει ένα μόνιμο μητρώο για τις κρατικές διαφημίσεις, χωρίς αυτή η διαδικασία να ελέγχεται από τον εκάστοτε υπουργό.  
Όσον αφορά τις τηλεοπτικές άδειες ο κ. Παππάς κατηγόρησε την αντιπολίτευση ότι δεν κάνει ουσιαστική κριτική λέγοντας ότι αυτή την ώρα υπάρχουν δύο ανοιχτά ζητήματα, αν θα υπάρξει τίμημα και ποιο θα είναι και αν θα υπάρχει ελάχιστος αριθμός στους εργαζόμενους.

H εισηγήτρια της ΝΔ, Άννα Ασημακοπούλου χαρακτήρισε αντισυνταγματικές πολλές από τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου, καθώς  δημιουργεί ένα σύστημα κρατικού μονοπωλίου στην αγορά, χαρακτηρίζοντας τον κ. Παππά “υπουργό προπαγάνδας” και κάνοντας λόγο για προσπάθεια “καθεστωτικού τύπου”  ελέγχου των μέσων ενημέρωσης.

Από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη, ο Θεόδωρος Παπαθεοδώρου χαρακτήρισε το νομοσχέδιο επικίνδυνο για τις συνταγματικές ελευθερίες και την λειτουργία της αγοράς και ζήτησε από όλα τα κόμματα να συνταχθούν απέναντι στη νέα αντισυνταγματική πρόσκληση της κυβέρνησης, και τόνισε ότι  ο κ Παπάς αποπειράται να ελέγξει τον διαφημιστικό χώρο και χρόνο για να γίνει «ο bigbrother» μεταξύ καναλιών και διαφημιστών και ο εισηγητής του ΚΚΕ, Χρήστος Κατσώτης υποστήριξε ότι “Η κυβέρνηση προσαρμόστηκε πλήρως στη γραμμή όλα για το κεφάλαιο, κάνει αναδιανομή της πίτας σε παλιά και νέα τζάκια”.  

Ο εισηγητής της Ένωσης Κεντρώων κ. Σαρίδης τόνισε ότι είναι αδύνατον να διαφωνήσει  κανείς στην διαφάνεια των συναλλαγών, απόρροια των οποίων είναι ο διαφημιστικός τηλεοπτικός χρόνος, ενώ ο εισηγητής του Ποταμιού, Γρηγόρης Ψαριανός, έκανε λόγο για αγωνιώδη προσπάθεια χειραγώγησης των μέσων ενημέρωσης που δεν θα στεφθεί με επιτυχία.

Α.Μ.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra