ΖeniΘ: Δεν σέβεται τους πελάτες της
Δεν το ισχυρίζομαι εγώ αυτό. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή το αποδεικνύει.
Με έγγραφη σύσταση του την έβγαλε στην σέντρα και τώρα το μπαλάκι της συμμόρφωσης της ΖeniΘ στους όρους και στους κανόνες της κείμενης νομοθεσίας περνάει στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Η Ανεξάρτητη Αρχή δημοσιοποίησε την έγγραφη σύσταση της προς την εταιρία ΖeniΘ η οποία αφορά σε: «Μη σύναψη έγγραφης σύμβασης προμήθειας – μη τήρηση υποχρεώσεων ενημέρωσης σύμβασης από απόσταση – μη χορήγηση υποδείγματος Υπαναχώρησης (άρθρο 3β παρ. 8 και 9 ν. 2251/1994 όπως ισχύει)». Επίσης, της απευθύνει σύσταση να διαγράψει τη ρήτρα της πρόωρης λύσης της σύμβασης. Και την προειδοποιεί ότι αν δεν συμμορφωθεί θα τις επιβάλει τις νόμιμες κυρώσεις.
Κάτι δουλεύει, τελικώς, σε αυτή την χώρα.